Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 374 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Snoosy | 2009-09-24 18:27 | |
![]() | Varför försvinner trådarna ? Vet inte hur många gånger det hänt mig att en tråd försvunnit!? Varför ? Nu hittar jag inte tråden jag skapade igår om ''Laila Bagge''. Har sökt i forumet, men utan resultat. Någon som kan länka till den ? | |
| Bitte - Administratör | 2009-09-24 18:29 | |
![]() | Troligen raderad pga av urspårning Bitte | |
| Bäste Robert - Ej medlem längre | 2009-09-24 18:29 | |
![]() | Det borde räcka med låsa dem, kan man tycka. Lite DDR-varning annars. | |
| micro113 | 2009-09-24 18:36 | |
![]() | Bagge tråden raderades för att några - me inkluded - började diskutera hennes rumpa -- och det var tydligen personligt påhopp eller nåt ...... fast vi visste ju inte att hon var medlem på forumet ens :( | |
| sås-claes - Ej medlem längre | 2009-09-24 18:40 | |
![]() | Är fröken Bagge en Betapetare? | |
| Mouche - Administratör | 2009-09-24 18:43 | |
![]() | Ja se det vet varken du eller jag sås-claes. Om en tråd inte finns kvar här så är det ganska självklart att den är just raderad. Det finns alltså inget att länka till Snoosy. Svar har alltså avgetts och tråden stängs därför. Mouche | |
| Mouche - Administratör | 2009-09-24 18:46 | |
![]() | Tillägg: Den värd som stängde tråden gav följande motivering: ” Ursprungsfrågan var visst: Varför måste människor som inte har något överflödigt fett ofta prata om att de är feta ? Men det verkar urarta till personliga bedömningar av Lailas rumpa istället, vilket känns mer som personangrepp. Därför stänger jag tråden, iallafall tillfälligt.” | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.