Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 377 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| nettan23 | 2009-09-28 14:16 | |
![]() | Vilken sorts betapet spelare är du? Jag är en extremt dålig förlorare, ibland loggar jag bara ur direkt utan att skriva vare sig tt eller tfgm ;P Jag brukar göra hundra saker samtidigt som jag spelar, äter, målar naglarna, surfar på andra sidor m.m. Jag vill få högre rank och spelar inte mot såna med lägre rank, ändå ligger jag på plus minus 0 hela tiden :D En småaktig mångsysslare helt enkelt Vem e du? | |
| nettan23 | 2009-09-28 14:18 | |
![]() | Just det spelar ALLTID slumpad stress av ngn anledning | |
| wildman | 2009-09-28 14:33 | |
![]() | Jag spelar av princip alltid med alla. Oavsett rank. Enda gången jag dissar någon är om dom precis lämnat mitt spel utan att tacka för sig. | |
| vindsus86 | 2009-09-28 14:34 | |
![]() | en som inte särskriver. | |
| Ckur | 2009-09-28 14:39 | |
![]() | Jag spelar mot alla och njuter åt trevligt tidsfördriv! Men jag kan vara lite skeptisk åt vissa spelare med 2500+ som kör långsamma spel.Har sett skräckexempel då det finns gott om tid för fusk.. Spelar helst Hets/Slumpad och kan ta en förlust med ett leende och tack för trevligt sällskap! :) | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2009-09-28 14:40 | |
![]() | extremt aggressiv. | |
| remvanrijn | 2009-09-28 14:42 | |
![]() | spelar bara med kompisar ibland få det gå som det vill, bara man har trevligt under tiden, ibland så går jag in för att vinna. | |
| ___Tania___ | 2009-09-28 14:48 | |
![]() | Jag slåss, särksriver och stavar aldrig med versaler, inte ens i början av en mening. | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2009-09-28 14:49 | |
![]() | där ljög du minsann tania. | |
| ___Tania___ | 2009-09-28 14:53 | |
![]() | Ja. jag retades bara lite med vindsus, ha :) | |
| Mr Sun Green - Ej medlem längre | 2009-09-28 14:55 | |
![]() | Jag är en god vinnare. Ger nästan alltid returmatch vid vinst och kräver inget "tack"...ibland känns det som många som spelar här är väldigt "uppe i varv". | |
| Rhotheta | 2009-09-28 15:04 | |
![]() | Jag spelar helst böjt, snabbt och slumpat. Är ganska generös och söker motspelare under 1200. Tar tämligen lätt på rankingens konjunkturer. Hellre bjuda på ett läge än att spelet går i stå. Jobbar nästan aldrig för en rullning. Försöker oftast bli av med z. Klarar inte att chatta mer än kanske "grattis" och sådant enstavigt;) *plats att märka ord* Kommer nog alltid att ligga mellan 1000 och 1100. Saknar totalt ambitioner med mitt spel. Endast ett trivialt nöje. (Så här långt. Må det så förbli;) | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-09-28 15:32 | |
![]() | maniskt stressig hehehhe | |
| emsut | 2009-09-28 15:36 | |
![]() | stressar på och vill ha hög ranking. har en tendens att stressa ut folk snarare än att spela bra. | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2009-09-28 15:53 | |
![]() | Nu har jag iofs ingen katt, men ibland blir jag så aggressiv när jag spelar så att jag sparkar kattfan. Sedan får jag dåligt samvete, och du brukar vi (katten och jag) dela på en burk tonfisk före nästa match. | |
| nippertippan | 2009-09-28 15:55 | |
![]() | Jag är en slumpad panikare oftast. Jag säger alltid hej, men ibland orkar jag inte säga tt för det är många andra som inte gör det, så varför ska jag? Jag är en bra förlorare.- | |
| sebgra | 2009-09-28 16:29 | |
![]() | Det där med att säga tt och tfgm är verkligen fantastiskt larvigt. Blir mörkrädd av att det faktiskt finns folk som blir upprörda på riktigt om man inte skriver någon av dessa bokstavskombinationer som ingen ändå menar. | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2009-09-28 16:31 | |
![]() | värsta är bondlurkarna som skriver bokstavskombinationer som "tack tack" eller "tack för god match" - som om man skulle ta sådant på allvar! BAH! | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2009-09-28 17:02 | |
![]() | Spelar bara klassisk/snabb, gillar att kunna lira på nätet så likt IRL som möjigt. Fast jag har blivit omöjlig på att spela upp&ner, med klocka o att räkna nu när det sker. Beta-lat! ;) Surar inte om jag förlorar. Däremot när jag fastnar o fortsätter spel efter spel fast jag e trött. Älskar att rulla o sitta o knåpa med bokstäverna. 8or hittar jag lättast. Hatar ZHÄ o är inte förtjust i X heller. Gillar inte för stor skillnad i ranking då jag tycker den e hyfsat viktig, mest för att jag gillar att spela med jämlikar - som inte kastar bort blanka för att lägga t.ex ZoN för 12p. Då gråter jag. Sen e det mest IRL-spelare som spelar klassik/snabb om de har hög ranking o det är alltid kul att mäta sig lite. :) | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2009-09-28 17:02 | |
![]() | Spelar bara klassisk/snabb, gillar att kunna lira på nätet så likt IRL som möjigt. Fast jag har blivit omöjlig på att spela upp&ner, med klocka o att räkna nu när det sker. Beta-lat! ;) Surar inte om jag förlorar. Däremot när jag fastnar o fortsätter spel efter spel fast jag e trött. Älskar att rulla o sitta o knåpa med bokstäverna. 8or hittar jag lättast. Hatar ZHÄ o är inte förtjust i X heller. Gillar inte för stor skillnad i ranking då jag tycker den e hyfsat viktig, mest för att jag gillar att spela med jämlikar - som inte kastar bort blanka för att lägga t.ex ZoN för 12p. Då gråter jag. Sen e det mest IRL-spelare som spelar klassik/snabb om de har hög ranking o det är alltid kul att mäta sig lite. :) | |