Spelrum
Giraffen6
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade7
Mobilspel
Pågående19 338

Forumkategorier

Användare Inlägg  
mattieh - Ej medlem längre2009-10-01 19:40
Antal inlägg: 249

FCZ
Ni få som kommer ihåg oss i FCZ kan ju komma och heja fram oss när vi möter Aftonbladet 11.30 på lördag; Hammarbyhöjdens BP.

www.svenskalag.se/fcz

Jag tror de enda som har rört fotbollar i år är Farhad (spelar med kompisar), Jocke A (spelar Korpen) och jag (spelar i kårens idrottsförening lite) så det lär bli... väldigt FCZ xD

Night Monkey - Ej medlem längre2009-10-01 19:43
Antal inlägg: 434

Tjena Matti

Tråkigt att man inte kan gå på matchen jag är ju ett fan o allt
men det kommer säkert gå bra

Om ni får ihop Farhad, Jocke, Anders, Robin, Britney och du förstås så blir det ju kanon ju

Myspruppen - Ej medlem längre2009-10-01 19:48
Antal inlägg: 5000

haha,va kul!!tyvär kan jag inte vara där men lycka till=)

Night Monkey - Ej medlem längre2009-10-01 19:49

Står Daniel i målet eller står någon annan?

mattieh - Ej medlem längre2009-10-01 19:57

Daniel är inte sugen alls på att spela, han har haft det lite svårt att få uppmärksamhet; särskilt det han får i målet.

Sen 2007 så har Joakim Dahlin (japan-killen) stått i målet. Bra utsparkar och kan få till riktigt snygga tv-räddningar ibland. Lite annorlunda målvaktsstil från Daniel; där Daniel var exklusivt en linjemålvakt så är "Dalle" mer av en straffområdesmålvakt som kommer ut och utmanar.

Nu på lördag kanske Daniel och Dalle delar sysslan i mål då han skall vara med också; för första gången sen 2006.

Uppställningen blir nog i stil med detta:

MV:Dalle
HB:Erik
VB:Keizo
MB:Anders
MB:Jocke
HM:Matti (Erik och Keizo är så mycket stabilare)
VM:Tore
MM:Fredrik
MM:Daniel
MM:Johan
A:Britney

Jag både tror och räknar på att Farhad ansluter också...

Night Monkey - Ej medlem längre2009-10-01 20:04

Dalle i målet det var oväntat faktist måste jag säga^^ men det låter bra.

Men Anders och Stor-Jocke i mittlåset är kanon ju det har ju typ alltid sett ut så iallafall i serien.

Ja men där ser man en tung backlinje kanske itne så offensiva ytterbackar kanske men låter bra.

Jag saknar Schlager-Felix vad har han tagit vägen?

Tore på kanten ingen nyhet,

Britney på topp bra

ingen Farhad på innermittfältet?
För upptahern med Schacket kanske?

Robin gissar jag på har för full upp med sin musik

Night Monkey - Ej medlem längre2009-10-01 20:05

ingen Farhad på innermittfältet?
För upptagen med Schacket kanske?

stryk den du skrev

"Jag både tror och räknar på att Farhad ansluter också... "

mattieh - Ej medlem längre2009-10-01 20:09

Vill vi ha mer offensiv från backlinjen så går jag ner ;P Men annars så slår Keizo riktigt hårda och bra inlägg, vilket definitivt blir ett bra vapen. Min offensiv består mest i att jag fuskar i försvarsspel; främst vid fasta situationer.

Robin jobbar förmodligen, Farhad kan vara iväg på något äventyr. Felix är på jordenruntresa; just nu på nya zeeland tror jag.

Dalle är ju vig, stark och snabb så han passar ganska bra där. Först och främst har han ett starkt psyke och kan lätt skaka av sig mål och komma med en snygg räddning strax efter :)

Night Monkey - Ej medlem längre2009-10-01 20:13

Ja men ska keizo slå inlägg så måste någon gå in o våga nicka med eller så dimper bollen ner och någon tå petar i kulan i mål.

Öjman vad hittar han på då han borde ju va med om han inte skyller på atthan är skadad eller har han slutat med det?

Dalle i mål låter bra ju.
Gäller att våga som målis.

mattieh - Ej medlem längre2009-10-01 20:19

Britney är fantastisk på att nicka och Daniel borde vara hygglig också. Jag behöver oftast inte nicka numera, lättare att bara flytta på motståndarna :)

Niklas var anmäld från början, men har fått något annat. Han jobbar som tågvärd så han kanske jobbar då...

Night Monkey - Ej medlem längre2009-10-01 20:34

Låter kanoners ju med en supernickare i Britney Söderberg.

Jo Daniel fast bollen kanske lägger i sig i det krulliga håret om han har kvar det alltså.

Aha såpass Eller han kanske bara är "skadad" nä skoja.

Fasen ni borde ha en tredje säsong som en uppföljning alltså til lera andra två säsonger jag saknar det väldigt mycket haha ahr ju första säsongens dvd ^^ o kika på så tur är

mattieh - Ej medlem längre2009-10-01 20:38

Skulle inte förvåna mig om han har brutit en nagel eller något.

Vi har haft säsong varje år sen 2005 runt omkring i landet.

Med tanke på hur skrattretande dåligt de lyckades göra säsong 2 trots ruggigt sköna nya personer så skulle en tredje tv-sänd säsong vara ännu en större flopp.

Dessutom tror jag inte att många skulle ha råd/tid att ställa upp ännu 4 månader.... Tar för mycket tid och folk har andra liv också.

Night Monkey - Ej medlem längre2009-10-01 20:41

Jo man kan ju alltid drömma men jag har läst vad du har skrivit i FC Z gruppen på facebook.

Men ingen har tid som du säger att lägga ner den tiden på att göra alla sakerna som ni gör och sen såkalrt folk jobbar o pluggar o har familj antagligen så då blir det svårt.

Ja tyvärr avd susslade dom emd andra säsongen första säsongen är ju kanon men den andra vette fasen alltså minns mer från första än den andra men kanske tack vare dvd men ändå^^

Night Monkey - Ej medlem längre2009-10-01 20:42

Men måste säga jag gillade även 2 säsongen som det fan jag är^^

mattieh - Ej medlem längre2009-10-01 20:44

Ju äldre man blir så blir det också naturligt svårt att ha råd att vara utan inkomst den tiden man håller på. Lägenheter som kostar osv.

Night Monkey - Ej medlem längre2009-10-01 20:51

Ja men ni lirar ju än som en fritidssyssla nu är det iallafall fortfarande kul hoppas jag att spela med alla.

Har man inge skoj så kan man lägga ner allt

Så man ska ha roligt o umgås helt enkelt

mattieh - Ej medlem längre2009-10-01 20:54

Lite då och då funkar ju på ett annat sätt än att ge upp såpass mycket tid som krävs för inspelning gratis igen..

Night Monkey - Ej medlem längre2009-10-01 20:59

Just det ni fick ingen ersättning det är tråkigt men sant men ni bjöd på den bästa tvunderhållningen någonsin såc det ger ju lite.

jag missade inte ett avsnitt på någon säsong eller så har dvd en tröja med autografer och mina syskon har lite autografer och så med ^^

Det var väl inte så kul framför kameran hela tiden kanske för er men det var underhållning för en person som mig

mattieh - Ej medlem längre2009-10-01 21:07

Tror inte många hade så extremt svårt framför kameran, även om det mest var en bieffekt av att vara med.

Det som blir jobbigt är snarast hur mycket tid det tar, allt filmas inte och allt tas inte med i programmet... Det är svårt att ge bort så mycket tid och ändå klara sig.

Night Monkey - Ej medlem längre2009-10-01 21:23

Ni borde haft bortklippta scener i några timma rpå eran DVD ju tråkigt att ni inte hade det men såklart . det var ju många timamr som visades ändå ju ^^

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?