Spelrum
Giraffen7
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade8
Mobilspel
Pågående19 338

Forumkategorier

Användare Inlägg  
creamie2009-10-03 22:50
Antal inlägg: 388

iPod-touch hjälp!!
Vet någon hur man kan få de låtarna man har på sin iPod touch till datorn? Sjukt retligt det där med apple och andra datorer..

rufs2009-10-04 00:17
Antal inlägg: 312

kanske en kabel mellan de båda enheterna kan hjälpa till =) skämt o sido jag har ju en kabel till min mobil som gör att jag kan flytta över all info till datorn för att redigera tex telefonnr namn o annat som finns i den kanske finns ngt liknande för ipodar

creamie2009-10-04 00:40
Antal inlägg: 388

jo men alltså då måste man använda itunes för att ens kunna se dem, och från itunes kan man itne kopiera filer :S

amandahug - Ej medlem längre2009-10-04 15:57
Antal inlägg: 608

Så går det när man köper produkter från icke-öppna företag. ;) Testa yamipod, det kanske funkar. www.yamipod.com/down...to =yam-win

Aleu2009-10-04 18:06
Antal inlägg: 1297

Om man går in på "min musik" och där går in på iTunes så kan man kopiera till en annan plats på datorn... sen hur det är med format och så har jag dålig koll på. Vet inte om detta är till nån hjälp...

mattieh - Ej medlem längre2009-10-05 16:28
Antal inlägg: 249

Saker som detta gör att jag ännu mer tycker det är roligt att folk betalar MER pengar för sämre ljud :D

potthuve - Ej medlem längre2009-10-05 17:08
Antal inlägg: 197

Du kan inte kopiera från din ipod till din dator, i alla fall inte de låtar som du har lagt in via itunes. Detta antagligen för att försvåra piratkopiering, men det är bara spekulationer från min sida.

Du kan dock använda din ipod som ett usb-minne och kopiera låtar från folk iallafall, men då kan du inte komma åt och lyssna på dem förrän du har flyttat dem till din dator och sen lagt in dem igen via itunes.
För att använda din ipod som usb-minne dubbelklickar du bara på ikonen för din ipod som finns i fönstret "den här datorn".

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?