Spelrum
| Giraffen | 17 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 42 |
Mobilspel
| Pågående | 19 374 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Snoosy | 2009-10-06 23:57 | |
![]() | Starka känslor till musik Berätta om ni har starka känslor till nån låt och varför. :) Själv är jag en fanatisk musiknörd sen barnsben. Så många minnen finns självklart. Men sen finns några som väcker lite mer känslor än andra. Trancemusiken har funnits 1990, men det största extasminnet kring trance fick jag inte förrän 1993. Extas just för att det är trance. www.youtube.com/watc...K4 F1-SEVbo | |
| Smutsig Djur - Ej medlem längre | 2009-10-07 00:02 | |
![]() | Den här låten spelade prästen på mitt och Adams bröllop, ligger förstås lindad runt roten: www.youtube.com/watc..._o lv9j1I2g | |
| Snoosy | 2009-10-07 00:05 | |
![]() | Smutsig, han verkar var alika inne i låten som en trancer :) Bra låt. Säkert nån känd, men är mest insnöad inom den elektroniska scenen ;) | |
| CroCop86 | 2009-10-07 00:13 | |
![]() | Dessa två kan få mig att le och gråta av lycka, på en och samma gång. Det är lyckliga minnen om innan jag och min käre blev ett par. :) Chairlift - Bruises www.youtube.com/watc...8H RCacAQ-4 Marit Larsen - If a song could get me you. www.youtube.com/watc...XV go0YJ-KU | |
| amandahug - Ej medlem längre | 2009-10-07 00:48 | |
![]() | Det finns ganska många. De flesta lyssnar jag på väldigt sällan och när jag hör dem efter en lång tids väntan blir det som om en stormvind svept fram bland synapserna i hörselcentret. En av mina favoritlåtar är denna: www.youtube.com/watc...AQ WpTIjusY Jag lyssnar ofta på den i mobilen, och den brukar få mig att vilja göra musik. En annan favorit är denna: www.youtube.com/watc...TF PIwS5DL8 Den lyssnar jag ofta på medan jag åker till jobbet, och drömmer om hur den skulle låta om den gjorts lite bättre. En tredje favorit är en extrakort udda mix av den här låten: www.youtube.com/watc...re =related Den (som jag inte hittar länk till) brukar jag lyssna på ibland när jag tränar, och synkronisera endorfinkicken med musikkicken. Det krävs dock att man först lyssnar på resten av låtarna som hör till mixen, samtidigt som man tränar, annars låter den ganska kasst. Jag har för övrigt insett att samma sak gäller de flesta låtar i samma genre. Jag brukade gilla att springa som en galning under fuktiga, dimmiga höstnätter till denna i mp3-spelaren: www.youtube.com/watc...WX aN_CBAMo Även denna ingick i samma spellista: www.youtube.com/watc...Xj NB43WRBk Nu är min mp3-spelare trasig så istället brukar jag substituera sömn med att lyssna på liknande låtar på jobbet och dricka kaffe. Sen lyssnar jag på Bach på vägen hem i tunnelbanan. | |
| Snoosy | 2009-10-07 09:07 | |
![]() | amanda, trentemöllermixen är grymt bra. Älskade den då den kom :) | |
| Snoosy | 2009-10-07 09:10 | |
![]() | haha, transfiguration. Den hade jag glömt. Man kanske skulle ta fram rave mission och raver meister. :) 1995 om jag inte minns helt fel: Grym låt då :D | |
| Snoosy | 2009-10-07 09:11 | |
![]() | Infectedlåten, vilket album är den med på ? Har 4 av deras, men minns inte den :) | |
| amandahug - Ej medlem längre | 2009-10-07 11:17 | |
![]() | Jag tippar på "I'm the supervisor" :) Jag har inga av deras album annat än digitalt. | |
| amandahug - Ej medlem längre | 2009-10-07 11:20 | |
![]() | Det var nog rätt en.wikipedia.org/wik...Su pervisor | |
| _Candid - Ej medlem längre | 2009-10-07 11:24 | |
![]() | Åh, första videon amandahug länkade till påminner mig om den här, fast det är helt olika genre :) www.youtube.com/watc...1_ U8ep_n8Y | |
| Snoosy | 2009-10-07 13:17 | |
![]() | amanda, har nog inte lyssnat så mycket på det albumet, men måste fäsen ta å göra.. | |