Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 4 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 67 |
Mobilspel
| Pågående | 19 419 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| idafredde - Ej medlem längre | 2009-10-12 15:24 | |
![]() | Julhysteri de lux... VAD ÄR DET MED FOLK??? Folk är ju helt galna, som att det vore julafton OCH nyårsafton imorgon!!! En del har redan alla julklappsköpen färdiga....folk har frågat i veckor vad man önskar sig, hur man ska fira jul, vad man ska göra på nyår osv Tagga ner ;) | |
| humlan32 | 2009-10-12 15:31 | |
![]() | Dom "smittas" väl av affärernas hysteri. Rusta plockade fram julavdelningen i september! | |
| Devotio - Ej medlem längre | 2009-10-12 15:32 | |
![]() | Ha ha - förstår att du tycker folk ska tagga ner... Har inte stött på den hysterin än men det lär väl komma! | |
| idafredde - Ej medlem längre | 2009-10-12 15:34 | |
![]() | Kan nog stämma men det är ju helt sjukt... Det där med att affärerna börjar flera månader innan jul får i alla fall mig att nästan tröttnat när det väl är dax :( Visst är julen en underbar tyd med mys och kärlek men det kan bli fööör mycket av det goda.... | |
| smörbit | 2009-10-12 15:35 | |
![]() | Hej! Oftas är det tradion och ett biligt sätt att inköpa klappar inan doppare dagen.. Oktober är den månaden som jul sak fram i butikerna..Ett smart sät att marknadsföra sig mot de andra.. Nyår Firar jag med kompisarna/vänner ..... | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-10-12 15:36 | |
![]() | Jag skulle gärna lida lite av den julhysterin,eftersom de är mer stress att alltid vara ute i sista minuten dagarna före jul...då kan man kalla det för KAOS!Min mormor köper julklappar året runt,vem är minst stressad av oss allihop tror ni?haha Det är faktiskt bara 2 löningar kvar=/ | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-10-12 15:37 | |
![]() | Nyår för mig har aldig någonsin varit till för mig å mina vänner,då är jag med min familj å tar de lugnt å myser=) så jag vet från år till år vad de blir,no stress=) | |
| idafredde - Ej medlem längre | 2009-10-12 15:42 | |
![]() | Jo absolut är det bra att vara ute i god tid, vilket jag aldrig är :( men varför blir folk galna liksom??? Som om alla julklappar tar slut om man väntar en månad till - haha.. Ååå, vilken mysig traditon, att alltid fira nyår med familjen :) | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-10-12 15:45 | |
![]() | Ja fast det kan ju bli rätt så urplockat*S*men sedan så tänker väl alla att dom inte vill vara ute i sista minuten,så då kommer alla samtidigt å river å sliter å de blir milslånga köer...haha sista lönen de hinner få innan jul,kanske ska gå till massa mat å de ska ju även räcka till nästa lön Dom är nog väldigt stressade å därför lätt kör över ngn med vagnen =P Ja det är mysigt=) | |
| idafredde - Ej medlem längre | 2009-10-12 15:49 | |
![]() | Hahaha, jaaa det låter ju iof ganska logiskt det du skriver...tihi Tycker bara det är synd att ta ut allt det mysiga i förskott lixom :/ | |
| Pseudonymf | 2009-10-12 15:50 | |
![]() | För mig är det tre löningar kvar. 25 okt 25 nov 22 el 23 dec Köper sällan julklappar, men i år önskar jag mig en dammsugare och då får jag väl köpa nån stackars liten hamster eller sticka en tumvante till de i släkten som vill bidraga. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-10-12 15:53 | |
![]() | Det är inte mysigt då man tar ut de i förskott...de är ju de du ser,å de är de du kallar för hysteri*S*dom kan nog slappna av då de väl är jul å nyår,för dom har redan tagit itu med julhysterin;)just för att kunna ha de lugnt skönt å mysigt då de är dags.... får vi hoppas iaf,haha | |
| idafredde - Ej medlem längre | 2009-10-12 15:53 | |
![]() | Hahaha - en dammsugare kan ju vara bra att ha :) Så lycka till med dina julklappsköp...bra idé att tillverka något eget...måste ju absolut bli det billigaste alternativet OCH man slipper hysterin i butikerna ju ;) Tack för det tipset :D | |
| Tess 08 | 2009-10-12 16:55 | |
![]() | Ganska skönt att inte bo nära Rusta, Ikea och andra större kedjor... så slipper man se det för tidigt :) | |
| You-know-who | 2009-10-12 17:00 | |
![]() | Julen är bara kommers numera tyvärr:( Företagen sabbar dessutom julkänslan genom att börja så tidigt o till slut så känner man bara: jaja, kan inte julen ta slut nu? Om några år börjar de väl fan o julskylta vid midsommar de penningkåta jävlarna! | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-10-12 17:01 | |
![]() | haha,ja fy!de hoppas jag att man slipper uppleva=/ | |
| Miss_jk | 2009-10-12 17:12 | |
![]() | Folk kanske inte har råd att köpa alla klappar på en gång, dåär det väl inget fel med att vara ute i tid. Fattar inte hysterin kring hysterin. Låt folk vara hysteriska om de vill, ingen tvingar er att vara det. | |
| idafredde - Ej medlem längre | 2009-10-12 17:33 | |
![]() | Absolut får folk vara hysteriska men folk blir som galna ju...sliter och drar, trängs och knuffas :( Och som You-know-who skrev så sabbar företagen genom att börja flera månader innan :( man hinner tröttna lixom vilket är trist... | |
| caughtbock | 2009-10-12 17:35 | |
![]() | Jag har aldrig varit med om att någon knuffas :P | |
| groenmeyer | 2009-10-12 18:13 | |
![]() | skicka julen åt helvete. | |