Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 6 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 62 |
Mobilspel
| Pågående | 19 460 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SamiEmelie | 2009-10-13 16:05 | |
![]() | Bredbandsleverantör gjorde fel. Sitter här på vårat mobila bredband, kan inte ens spela en match utan att behöva hoppa ut och in ur spelet :( Har en liten fråga till er. Så här är det: Vi skulle fått vårat internet inkopplat igår, vi hade meddelat leverantörerna att de fick ringa till Samis mobiltelefon för att min är på lagning. Men bolaget hade inte informerat han som skulle komma hem & koppla in det om detta, så nu har de backat ordern i två veckor till! Vad ska man göra? Vara snäll och vänta i de två veckorna eller ringa och tjata? Sist vi flyttade kom "inkopplaren" en dag efter han egentligen skulle komma, "jag glömde bort er" var hans ursäkt. Det är ju inte vårat fel att de inte konverserar och meddelar vilket nummer de ska ringa till? /Emelie | |
| åsnis | 2009-10-13 16:20 | |
![]() | Självklart ringa och påtala att de inte kommit samt att de inte tagit kontakt med er på rätt telefonnummer. Och glöm inte avdraget på fakturan, ni ska inte betala för den tid bredbandet inte fungerar. Däremot funkar tjat och vrede sällan bra. Var saklig och ha en lugn röst. Lycka till. | |
| MustaVeri | 2009-10-13 16:20 | |
![]() | Klart man kan ringa och tjata, sen är väl väl frågan hur skoj det är att behöva vara en sån där "tjat-kärring" men fan, ligg på! Inget nytt att det maskas mycket. Ni har ju ändå meddelat, sen att dom inte meddelat i sin tur är ju bara skit, ni ska ju inte lida för det. | |
| SamiEmelie | 2009-10-13 16:32 | |
![]() | Vi har skickat iväg ett mail nu, igår ringde jag och berättade o de bad så mycket om ursäkt men sa ändå att det blev två veckor till som vi får vänta. Både jag och Sami behöver ett snabbt internet för jobbets skull. Tråkigt som f-n är det när de blir såhär. | |
| miljonären - Ej medlem längre | 2009-10-13 16:37 | |
![]() | O noooooooooooooooo | |
| brakise | 2009-10-13 17:07 | |
![]() | Välkommen in i gänget på besvikna telekom- och IT-bolag. Dem ska man ha så lite som möjligt att göra med för att inte få hjärtflimmer! | |
| åsnis | 2009-10-13 17:46 | |
![]() | Men vaffasen, ursäkten surfar du ju inte med. Kräv att de kommer imorgon annars byter du leverantör. (Vilket är apjobbigt men du kan ju inte ha en så kass leverantör som det där verkar vara) | |
| SamiEmelie | 2009-10-13 17:50 | |
![]() | Bredbandsbolaget, någon som varit med om dom? Jag har tänkt på att säga till de att jag byter om de inte fixar de imorgon. Men jag är inte "sån" som säger så. Törs liksom inte! :) De ringde nyss och sa att de kommer den 19e, men de hjälper ju inte att vi behöver internet för att kunna jobba som vanligt igen. | |
| åsnis | 2009-10-13 18:04 | |
![]() | Om man inte är en "sån" som vill ha den vara man betalar för får man antingen sitta där med en defekt vara eller spotta upp sig och försöka bli en "sån". Det är ju inte frågan om att vara en girig grinig jävel, det handlar snarare om att få det man betalar för. Bredband i morgon eller kraftig kompensation annars byter du bolag föreslår jag. Lycka till | |
| otto von 1 - Ej medlem längre | 2009-10-13 18:10 | |
![]() | det absolut träligaste måste ändå vara röksignaler/blixtvik har provat båda och röksigog tusan mer underhållande än deras tele (så kallad)service,,, | |