Spelrum
| Giraffen | 47 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 4 |
| Grisen Böjningslistan | 33 |
| Inloggade | 84 |
Mobilspel
| Pågående | 19 379 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| baralillajag | 2009-10-16 08:46 | |
![]() | nu är snön här Visst är det underbart när den allra första snön faller.Det är nåt speciellt med just det. Man får liksom lite pirr i magen och man är som barn på nytt. Man vill ut och göra änglar och sånt som man gjorde när man var barn när snön kom. Jag bor i norra västergötland och idag kom den. Snön. Den kommer förmodligen inte ligga kvar så länge och den kanske inte ens täcker gräsmattan. Men vad gör väl det. Det kommer mer sen. Underbart med kyla och snö tycker jag. äntligen är vintern här. | |
| Getsson | 2009-10-16 09:02 | |
![]() | Det ser vackert ut när snön faller och pirret i magen finns :) Men tyvärr så ger den mig, om kanske en månad, en obehaglig klump i magen istället.. | |
| lenty - Ej medlem längre | 2009-10-16 09:22 | |
![]() | där jag bor finns det ingen snö så långt ögat ser :-) | |
| Tinna | 2009-10-16 14:01 | |
![]() | Här kom också snö idag.. Men nej, det är för tidigt. :( Vill ha fler underbara höstdagar ju! | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-10-16 14:02 | |
![]() | Här finns det ingen snö=( | |
| Tinna | 2009-10-16 14:07 | |
![]() | Jag skickar gärna min snö till dig, mys. ;) | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-10-16 14:13 | |
![]() | Tinna!gärna det=) | |
| Tess 08 | 2009-10-16 14:17 | |
![]() | Dom lovades oss snö, men det bara regnar... Det har kommit liiite liiiite snö, men den smälte ju bort när den landade på backen. Igår var det kallt ute, men då var det ingen nederbörd. Längtar efter snö! | |
| pms | 2009-10-16 14:18 | |
![]() | Vill också ha snö-saknar riktiga vintrar med kyla och snö..norrland i mitt hjärta! :0) | |
| Devotio - Ej medlem längre | 2009-10-16 14:30 | |
![]() | baralillajag - längtar också efter snö och vinter! | |
| Kewla | 2009-10-16 14:48 | |
![]() | jag hatar sommaren..för vi får ingen riktig sommar, och får vi det så blir det jobbig kvav värme som jag bara vill kräkas på. Jag hatar hösten för då bara regnar och blåser det. Jag HATAR vintern för det är så inihelvetesjävla kallt hela tiden. Sen hatar jag våren för den känns bara som en satans transportsträcka till den andra skiten, och man vet aldrig vilken jacka man ska använda. | |
| Snoosy | 2009-10-16 18:48 | |
![]() | Dom första snöflingorna dalade ner här i stockholm i tisdags :) Men när den riktiga vintern kommer det får vi se. Om det blir någon här överhuvudtaget. | |
| baralillajag | 2009-10-16 22:13 | |
![]() | Den kom och försvann lika fort och nu regnar det. typiskt hoppas att kylan hittar hit snart igen och att det kommer snö och inte regn. Om man ska tro på gamla tecken på kall vinter så ska det bli det, massor med rönnbär, men det återstår att se. | |
| bujum | 2009-10-16 22:21 | |
![]() | HM ni måste vara tokiga allihop....Vi har haft ca 20 cm snö i 2 veckor nu. Den kom en månad tidigar än vanligt och sabbade allt. Hela jaktsäsongen gick åt fanders och jag är sur!!!! Men jag åker i alla fall på semester på söndag så jag slipper eländet i 3 veckor. | |
| magnusito | 2009-10-16 22:23 | |
![]() | Bra att jakten förstördes. Skönt med snö, men vill också ha mer höst först. | |
| helbe267 | 2009-10-16 22:29 | |
![]() | Här kom de första flingorna den 1/10 och det var STORA flingor, sen har det inte snöat mer......längtar till våren | |
| Snoosy | 2009-10-16 23:35 | |
![]() | helbe, var glad att ni har riktig vinter :) Här har man inte sett till någon sen man var liten :I | |
| blue_moon | 2009-10-17 00:25 | |
![]() | Snö, vad är det? I sydvästskåne har vi bara tre årstider plus en gråkall blåsig transportsträcka som tyvärr tar upp halva året. | |
| henrik_l | 2009-10-17 06:42 | |
![]() | Jag bor i dalarna och än har jag inte sett till nån Äckelsnö. Det bästa vore om det kom ca en halvmeter när jakten skulle börja och regnade bort efter. Jag avskyr snö och vinter och kyla. Det bästa med en vinterdag är att den aldrig mer kommer tillbaka och varje dag utan snö är en seger. | |
| myra64 - Ej medlem längre | 2009-10-17 09:25 | |
![]() | Bor också i dalarna och har inte sett någon snö, ännu, men längtar tills det kommer åtminstone ett par decimeter, så traktorn får jobba lite! :) Där borta där jag jobbar kom det lite snö i veckan, faktiskt så det täckte gräsmattan och blev halt på vägarna, men dagen efter var det borta igen :( Idag är det sol och blåser ganska bra, så jag funderar på att hänga ut tvätten! | |