Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 19 194 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Hyperspace - Ej medlem längre | 2009-10-25 17:43 | |
![]() | Dagens Betapetare Ja, tjena tjena! I denna tråd tänkte jag varje dag (om jag hinner) utse dagens Betapetare. Det kan vara någon som i det stora eller lilla har gjort en positiv insats på detta forum. Ni får gärna skriva in förslag (nomineringar) i denna tråd. Okej, den allra första "Dagens Betapetare " blir... *trumvirvel*... Tanten M. Hon tilldelas priset retroaktivt för sitt gedigna arbete med att styra upp den Betaträff som vi hade lördagen den 10/10. Tack! *Cyberblommor och cyberkramar*. :-) | |
| Karsten PhD - Ej medlem längre | 2009-10-25 17:55 | |
![]() | Jag ställer upp på denna nominering av det skäl som du redan nämnt med flera. Det var en ära att få träffa er alla den 10/10, och jag hoppas att detta sker fler gånger. //K | |
| Tinna | 2009-10-25 18:32 | |
![]() | Ja, tack kära M för festfixandet! Var riktigt trevligt att träffa er alla. :) | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2009-10-25 23:40 | |
![]() | Tatt tatt! Blev ju så illa tvungen att styra upp igen då baföatt... men jag tror alla börjar bli redo för en ny omgång av sjukdomar - eller hur? ;) Nominerar ehuuum, vem ska jag välja? Den där fj0rtisen va kul - nominerar honom, eller hans farsa Karsten kanske... spelar ingen roll. | |
| mrperfect | 2009-10-25 23:42 | |
![]() | >Jag tycker detta var en jättekul tråd, skapandet av den är värt en nominering :) | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2009-10-26 11:33 | |
![]() | Perfa: tänkte i samma banor, men det verkade så smörigt att jag tänkte låta den nomineringen vänta nån dag eller två :D | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2009-10-26 11:42 | |
![]() | Trodde i min blygsamhet att detta skulle bli farsans "jag ser dig, jag hör dig, jag erkänner dig!" tråd, ett icke så blygsamt försök att försöka kompensera för årtionden av försummelse och förnekelse... Men okej då, för väl skaffa mig ett eget liv och inse att farsan är farsan och att truckar och brudar har ett högre värde än en sketen liten Steve som försöker få uppmärksamhet och ett officiellt erkännande. | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2009-10-26 11:44 | |
![]() | Din dag kommer säkert Steve :) | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2009-10-26 11:49 | |
![]() | Tack tanten, skall försöka komma över detta först. Hittar jag bara min jaguar shark så är jag nöjd och kommer nog att få all uppmärksamhet jag drömt om. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-10-26 12:08 | |
![]() | Jag nominerar Steve Zissou till dagens betapetare! Motivering: För sina välskrivna, engagerade inlägg som avslöjar sant humanistiska värderingar och en genuint diplomatisk ådra. Hurra för Steve! :) | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2009-10-26 12:14 | |
![]() | ;) värme, kärlek, karma! Tack sylvia! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-10-26 12:15 | |
![]() | Så hade din motivering också kunnat se ut! ;) | |
| Hyperspace - Ej medlem längre | 2009-10-26 12:45 | |
![]() | Juryn (Rob) satte sig ned vid runda bordet kl. 12.30 idag. Det blev en mycket kort diskussion. Till dagens Betapetare utses... Mr Steven "Dude " Zissou. Han erhåller priset för sina välskrivna, engagerade inlägg som avslöjar sant humanistiska värderingar och en genuint diplomatisk ådra. Han är dessutom ett levande bevis på att äpplet inte faller långt från päronträdet. Grattis grabbhalva! *Cyberblommor och tafatta cyberryggdunkers* (Tack till min sekreterare tillika spökskrivare, fröken Sylvia "Isa " Plath) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-10-26 12:47 | |
![]() | He he. Jag tar mitt uppdrag på fullaste allvar, herr domare. Tack för ett fint samarbete! :) | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2009-10-26 12:53 | |
![]() | Okej, jag kan inte hantera sånt här, så gå snabbt vidare till nästa dagens betapetare är ni snälla! (fast tack skall ni ha!) | |
| miljonären - Ej medlem längre | 2009-10-26 12:57 | |
![]() | vem är stiv? trasho? | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2009-10-26 12:58 | |
![]() | miljönären, stavar du steve stiv, eller vad pågår? steve är steve. | |
| Hyperspace - Ej medlem längre | 2009-10-26 12:58 | |
![]() | Dudeniro hette denne gentleman förr i tiden. | |
| Hyperspace - Ej medlem längre | 2009-10-26 13:00 | |
![]() | Det var innan han blev miljonär. *he he* | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-10-26 13:00 | |
![]() | Och världens goaste son :) | |