Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 116 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| MustaVeri | 2009-11-06 14:49 | |
![]() | Sony Ericsson Satio Står i valet och kvalet inför en ny mobil. En vän skaffade nyligen en Iphone, vilken är grymt imponerande på många vis, speciellt surf-funktionerna som iofs är grejen med den så kanske inte så konstigt. Men, kameran i den är ju inte imponerande alls. Så därför är jag lite fundersam på Sony Ericssons Satio, dennes 12 megapixelkamera vinner ju överlägset, men hur är den som surfmobil? | |
| Zizzzi | 2009-11-06 14:51 | |
![]() | Personligen vill jag ha kameran. Har inga som helst problem att surfa med datorn. :) Det gäller väl för dig att väga in vilken av funktionerna som är viktigast för dig, och sedan borde du ju kunna kolla med någon som är insatt. (Helst inte med någon som är totalfokuserad på att sälja...) | |
| MustaVeri | 2009-11-06 14:53 | |
![]() | Jo, kameran är ju en stark fördel helt klart :) Hade jag vetat någon som haft den så hade jag helt klart frågat denne, men här omkring finns bara dom där fördömda försäljarna att fråga o då kommer jag ju inte få nåt vettigt ur dom, så därför jag frågade här, folk här brukar ha koll ;) | |
| odin - Administratör | 2009-11-06 14:55 | |
![]() | Rent kvalitetsmässigt på hårdvaran är Satio väldigt bra (jag utvecklade testmjukvaran som används för att testa telefonen *skryt skryt*) :-). Lite för stor för min smak, Men kommer införskaffa mig en i alla fall. | |
| MustaVeri | 2009-11-06 14:56 | |
![]() | Haha, se där om självaste odin ska ha en så borde man kanske slå till! ;P | |
| CD II | 2009-11-06 15:17 | |
![]() | funderar på en satio själv - tack vare kameran då... | |
| MustaVeri | 2009-11-06 15:22 | |
![]() | Ytterligare ett kamera-fan, är det enda anledningen att folk vill ha den alltså? ;P (bortsett från odin som inte nämnde kameran alls ;P) | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2009-11-06 15:52 | |
![]() | Mustaveri, rimligen är det kameran som är det kort som SE måste dra kunder på. Jag har svårt att se att man inom en rimlig framtid, kan nå den nivå av användarvänlighet och tillgänlighet (av gadgets) som IPhone-teamet har skapat. SE är mer traditionellt, och har inte närheten av den kompetens och infrastruktur att utveckla något så användarvänligt och logiskt som IPhone. Däremot om man väljer att inte försöka kopiera, utan satsar på t.ex. kamera så kan man ju ha vissa konkurrensfördelar. Tycker jag. | |
| odin - Administratör | 2009-11-06 19:45 | |
![]() | Alla kopierar. Och de har kompetensen, men på chefsnivå vågar de inte försöka... | |
| CD II | 2009-11-07 09:00 | |
![]() | jag ser mera iphone som en handdator med telefonmöjligheter dock... | |
| eeistan | 2009-11-07 09:27 | |
![]() | Tyvärr är den väldigt långsam... | |