Spelrum
Giraffen8
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade8
Mobilspel
Pågående19 106

Forumkategorier

Användare Inlägg  
RockaPhett2009-11-08 00:41
Antal inlägg: 1

Otrohet?
Jag behöver råd angående en privat angelägenhet som även rör aktiviteter på betapet.se. För att fatta mig kort så har min fru de senaste ca 9 månaderna successivt spenderat mer och mer tid framför datorn och då särskilt den här sidan. Till en början så var hon väldigt öppen med sitt spelande och vi spelade till och med tillsammans ibland. Den senaste tiden sitter hon all ledig tid vid datorn och de gånger jag har tittat dit så har hon inte spelat utan verkat skicka meddelanden till någon på den här sidan och stängt fönstret när hon märkt att jag har tittat. När jag frågar vad hon gör så blir hon irriterad. Jag börjar nu fundera på om hon har en affär med någon hon träffat här. Jag skulle bli förkrossad om hon lämnade mig. Ska jag ställa henne mot väggen eller inbillar jag mig bara?

le-lou2009-11-08 00:43
Antal inlägg: 17500

Nej du inbillar dig förmodligen inte.

Tubsocka - Ej medlem längre2009-11-08 00:46
Antal inlägg: 48

OM du nu bor där du påstår och så vidare så är det ju minst sagt osmart att gå ut här. Eller om hon vet vad du har för nick. Tycker det är lite osmakligt.

le-lou2009-11-08 00:49

hon lär ju knappast vara den första här om man säger så. Nätflirt är väl knappast ovanligt.
Men vi kan ju inte veta ett dugg, lika bra du ställer henne mot väggen då som du säger.

blue_moon2009-11-08 00:50
Antal inlägg: 9713

Bara det att hon sitter all ledig tid vid datorn är illa nog!

ramsay - Ej medlem längre2009-11-08 00:52
Antal inlägg: 9204

ja då nog kan det vara så.

det finns dom som raggat upp ngn lättuppraggad tjej här och sedan när dom trott att dom fått napp på bättre dumpat. när sedan dumpad själv gjort ett litet försök att (med nytt hemligt nick så den "första" inte ska misstänka) ragga upp en tredje som forfarande inte nappar och då plocka upp den dumpade sistahandstjejen igen.

har jag hört. hihi:)

Tanten M - Ej medlem längre2009-11-08 00:53
Antal inlägg: 5126

Kollar man RockaPhetts statistik får man sig en undran om hans tråd verkligen är sann.

Det är det enda jag har att säga.
Som sagt: det är en privat angelägenhet...

Smutsig Djur - Ej medlem längre2009-11-08 01:02
Antal inlägg: 430

Man ska inte vara misstänksam mot sina medmänniskor. Rockaphett sitter säkert och hämnas med en morot i röven i skrivande stund.

7DSSalvation2009-11-08 01:35
Antal inlägg: 1

Bjud in den hon snackar med och ha en trevlig stund tillsammans.

Tubsocka - Ej medlem längre2009-11-08 01:48
Antal inlägg: 48

Aha, det förklarar varför jag fått så många HALVA meddelanden här! *s*

angie_hell2009-11-08 01:55
Antal inlägg: 494

Tror det är bäst att försöka reda ut detta med din partner. Man bör inte spekulera innan man vet fakta och känner du att du inte kan lita på henne kanske du bör överväga om erat förhållande skall fortgå?

le-lou2009-11-08 01:59

angie - å andra sidan gör man ju inte slut hux flux för att man anar ugglor i mossan? Vem har inte någon gång tänkt tanken eller undrat menar jag? Antingen går det över eller så frågar man rakt ut.
Man gör ju inte slut bara för att man tror el inbillar sig nåt el misstänker något. Däremot om man gör det konstant, på skit och inget.
Jag tycker att han ska prata med henne rakt ut.
I hans fall är det ju befogat.
En person som stänger ner fönstret och som blir irriterad så som hon verkar bli, döljer ju något.

Plumspapper - Ej medlem längre2009-11-08 02:02
Antal inlägg: 1005

Jag stänger alltid ned fönstret om någon går förbi när jag är i forumet och läser eller skriver. Går till start och öppnar ett spel eller klickar snabbt till google :)

angie_hell2009-11-08 02:04
Antal inlägg: 494

le-loou håller med om att man absolut kan ana oråd ibland, men då gör man ju också som du skriver och konfronterar för inga svar lär ju uppdagas i detta forum.
Jag skulle bli irriterad om någon stod över axeln på mig när jag höll på med privata göromål inte för att jag har något att dölja men för att vissa saker måste få vara just privat.

tyston12 - Ej medlem längre2009-11-08 02:28
Antal inlägg: 236

hehe

golden2009-11-08 04:34
Antal inlägg: 1431

varför i himlen ska ett sällskapsspel va privat som nån säger? så väldigt skitkonstigt.. fråga vettja. ni verkar ju vara gifta. då är det bra att prata med varandra.

Dålig_apa - Ej medlem längre2009-11-08 05:01
Antal inlägg: 149

Om man har ett förhållande så ska man väl inte behöva hemlighålla nåt? Speciellt inte när man spelar på beta för fan...

Plumspapper - Ej medlem längre2009-11-08 05:07

Hm... Om jag skickar meddelande till min kompis här på beta som har pojkvän, förutsätter jag att hon inte låter honom titta om det är privat.
Usch vad jag ogillar par där man får den andra på köpet.
Bara osäkra personer måste dela på allt.
Om den ena vill ha chips törs den andra inte köpa jordnötsringar.

Dålig_apa - Ej medlem längre2009-11-08 05:09
Antal inlägg: 149

vad är det som 'är så himla privat?

Plumspapper - Ej medlem längre2009-11-08 05:11

Tja, man vet aldrig. Här startas ju massor av trådar om personliga kriser. Och så skickar nån empatisk själ pm fulla av goda levnadsråd.

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?