Spelrum
| Giraffen | 16 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 9 |
| Inloggade | 25 |
Mobilspel
| Pågående | 19 106 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| uppruggad | 2009-11-12 16:50 | |
![]() | Profilbild på Facebook Då jag har svårt att på egen hand lösa detta problem, vänder jag mig nu till de forumexperter som brukar kunna lösa eller bidra till lösningar på de flesta problem andra forumanvändare har. Jag har en profilbild på Facebook. När jag man söker på mitt namn så kommer den upp och visas i en lista med de övriga 9543 människor som heter lika/liknande namn. Nu till mitt problem och önskan: Jag vill inte att någon ska se min profilbild, som inte är min vän. Jag vet med säkerhet att detta går. Men frågan är bara hur. En vän till mig bad mig söka på hennes systers namn och jag fick då inte upp någon profilbild med namnet i listan, utan endast namnet och den "anonyma" profilbild som Facebook erbjuder. Men vännen min vet med säkerhet att hennes syster har en profilbild, för när hon går in på sin systers sida så finns det en profilbild där. Slutsats: Hennes vänner kan se bilden, men hennes "ovänner" kan det icke. Så vill jag också ha det. Kan någon hjälpa mig? Dock skulle jag vilja ha hjälp utan vidare motivering i ämnet. Tack på förhand till både tomtar och troll. | |
| Mora Xella - Ej medlem längre | 2009-11-12 17:14 | |
![]() | Verkar korkat detta med facebook. Varför vill någon hänga ut sig på nätet? Exhibionism? | |
| Köp en korv | 2009-11-12 17:18 | |
![]() | Inställningar -->> sekretess -->> profil ... sen framgår det förhoppningsvis vad du ska göra av sig själv | |
| leker | 2009-11-12 17:18 | |
![]() | inställningar Profil Blåmarkerad text i övre textraden "gå till sidan sekretess-sök" Där kan du sedan bocka av vad du inte vill ska synas :) | |
| leker | 2009-11-12 17:20 | |
![]() | sorry: Inställningar, sen sekretessinställningar Sen blåmarkerad text osv :D | |
| leker | 2009-11-12 17:20 | |
![]() | nu blev det rörigt :D | |
| MrsFlash | 2009-11-12 17:22 | |
![]() | Du går in på inställningar och/eller sekretess... Kommer inte ihåg riktigt. Men där kan man välja lite olika. | |
| MrsFlash | 2009-11-12 17:23 | |
![]() | Tar tillbaka mitt, var lite senare än de andra. | |
| emmylish | 2009-11-12 17:30 | |
![]() | Inställningar (uppe till höger) -> Sekretess -> SÖK! | |