Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 37 |
Mobilspel
| Pågående | 18 672 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Impossible | 2009-11-14 15:48 | |
![]() | Koppla in Nintendo 8-bit till platt-TV? Hej! Vi har nyligen köpt en stor platt-TV (LCD) som vi trivs med. Jag har dock problem med att koppla in mitt gamla Nintendo 8-bit. För er som inte vet så har konsolen en antensladd, men när jag kopplar in Nintendot så fungerar det inte. Någon som vet vad som är fel? | |
| henrik_l | 2009-11-14 15:50 | |
![]() | Inte en aning, men får du inte svar här så borde du lägga in en tråd på flashback. Där finns det nog gott om folk som kör retrospel. Själv tänkte jag koppla in en gammal amigadator. :) | |
| rosenböna - Ej medlem längre | 2009-11-17 11:12 | |
![]() | www.flashback.info/a...85 220.html | |
| Impossible | 2009-11-19 15:44 | |
![]() | Bara jag som inte riktigt hajar? Ska man köpa en sån här: www.cablesdirect.com...-2 5_LR.jpg ?? Och sen ska allt bara ordna sig? Vad är kompositsignal? | |
| Impossible | 2009-11-19 15:44 | |
![]() | Eller ska det vara tre pluggar iställer för två? | |
| rosenböna - Ej medlem längre | 2009-11-19 16:38 | |
![]() | Den du länkar till är en ljudkabel, tex koppla in en mp3:a till förstärkaren. www.home-theater-acc...0c able.jpg Ska fungera har jag läst i olika forumet. | |
| Smutsig Djur - Ej medlem längre | 2009-11-19 17:29 | |
![]() | Rosenböna, jag har en ljudinställning som jag undrar över på min nya hopbyggda superdator. Logga in på msn och förklara sluu. | |
| Smutsig Djur - Ej medlem längre | 2009-11-19 17:31 | |
![]() | För obildade kan jag förklara att "sluu" är fonetisk skrift för hur det låter när människor med det udda talfelet som gör att de inte kan säga t försöker säga "slut". Och vi snackar inte svenska här. | |
| GamecriticSA | 2011-02-14 00:12 | |
![]() | Du köper en kabel med en gul, röd och en vit kabel som kan ha scart i ena änden om din TV tillåter det. Scart-delen kopplar du i TV. Andra änden kopplar du i sidan på NESet (finns en gul och en röd port. Du använder bara ena av röd och vit kabel om du inte har en annan kabel som kan koppla ihop de till en ljudkabel ;). Själv kör jag med en guldpläterad kabel på mitt NES ^w^y. | |