Spelrum
Giraffen36
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
2
Grisen
Böjningslistan
38
Inloggade76
Mobilspel
Pågående21 688

Forumkategorier

Användare Inlägg  
IMO - Ej medlem längre2006-05-06 15:05
Antal inlägg: 1766

Bus/Practical jokes
Tillhör dem som tycker sånt är fantastiskt kul, och - ja, blir själv ofta utsatt så det gäller att vara på sin vakt...

Min syster, som i princip är helnykterist, är för tillfället ohyggligt upprörd över att Anitra Steen ringt upp hennes mobilsvar och ifrågasatt min systers åsikter om alkohol/Systembolaget.

Andra saker man kan roa sig med på jobbet kan vara av det banala slaget som att ställa om hastigheten på muspekaren/tangentbordet för den mest stressade medarbetaren. (Hehe)

Man kan också gömma startmenyn eller göra en skärmdump av skrivbordet, och spara den som skrivbordsbild sen högerklickar man och döljer ikonerna och avslutar det hela med att dra ner aktivitetsfältet så att det inte syns!

Har ni några fler tips?
 
IMO - Ej medlem längre2006-05-06 15:09
Antal inlägg: 1766

Kanske borde tillägga att det just nu pågår en kampanj på Systembolagets hemsida där man kan fylla i en enkät och bli uppringd av Anitra Steen...
 
mamman - Ej medlem längre2006-05-06 15:15
Antal inlägg: 6379

Bara du Imo kan starta en sån tråd.... Ny bild ser jag... är det den berömda bilen?
Skrämdumpen är ett trevligt bus man kan roa sej med...
Är tyvärr för tråkig för att ha några riktigt roliga practical jokes... Ska fundera...
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?