Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 61 |
Mobilspel
| Pågående | 19 393 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| BlygaIda | 2009-11-24 13:56 | |
![]() | Barnslig? Närdå då? Hur länge får man vara barnslig? Det är en sak jag funderat länge på. Jag är 23 år och älskar fortfarande att spela spel av alla de slag och att ha spelkvällar är det bästa jag vet! Men det verkar inte vara så många som är som mig...eller finns det de? Jag vet nästan att det finns det, en bor jag ihop med men finns det fler? Och vart är ni i så fall? Jag ska snart flytta till Falun och funderar på att starta nån slags förening där man träffas nån gång i månaden och spela spel tillsammans? Finns det någon här som skulle nappa på ett sådant förslag? Snälla, jag behöver jämlikar! | |
| vulcan | 2009-11-24 13:59 | |
![]() | FORUMADMIN: Hej Ida! Det var ett trevligt initiativ och jag hoppas det finns folk i Falun som läser och nappar på ditt förslag. Tyvärr hör den här typen av trådar inte riktigt hemma under Seriöst och jag flyttar den därför till Snack. Men jag skulle egentligen föreslå dig att skapa om tråden där och sätta en mer ledande rubrik istället - t ex "Spelförening i Falun?" Då ökar chansen att du hittar rätt mottagare tror jag. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-11-24 14:06 | |
![]() | Ser inget barnsligt med att gilla att spela spel! Det är ju jätte mysigt och dessutom bra för hjärnan. Man blir aldrig för gammal för att spela lite Alfapet eller ett parti "finns i sjön" ;) Hade jag bott i falun hade jag gärna spelat med dig! Men jag bor några mil norrut. :) Lycka till! Mvh// Molle | |
| Tubsocka - Ej medlem längre | 2009-11-24 14:13 | |
![]() | BlygaIda...Prytte är en trevlig person -- och om det är barnsligt att spela spel är han troligen jättebarnslig. :-) | |
| mrperfect | 2009-11-24 14:31 | |
![]() | Det finns säkert de som kan åka ( åtminstone då och då ) ifrån andra landskap för att få spela spel. Jag är inne på mitt 55:.e år men är ändå tävlings och spelinriktad så du kommer att hålla på länge :) | |
| KLuBBeR - Ej medlem längre | 2009-11-24 14:35 | |
![]() | <3 spel /35-åring med intakt barnasinne. | |
| caughtbock | 2009-11-24 14:39 | |
![]() | Jag tycker det är jättekul att spela datorspel av alla dess slag och det är varken barnsligt eller farligt. Däremot kan man behöva se över sina spelvanor om man börjar prioritera spel framför annat. Typ som att umgås med sin tjej. Nej jag är inte bitter.... ;) | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-11-24 14:43 | |
![]() | Kan ju passa på medans ämnet är hett;) Tycker ofta att jag ser många sundsvallspelare hänga på Betapet! Vad sägs som att starta upp lite irl-spel här i stan? Inte orkar man åka till exempelvis Umeå eller Uppsala ( de är väl närmast geografiskt) för att spela eller. Tycker det är dags att det händer något här :) | |
| SirMattBusby | 2009-11-24 14:50 | |
![]() | Över 35 och vägrar bli vuxen:) Finns inget bättre än att vara barnslig:) | |
| BlygaIda | 2009-11-24 15:21 | |
![]() | caughtbock: Jag skulle aldrig prioritera spel framför mina nära och kära. Jag skulle aldrig låta det gå till överdrift på det viset. Däremot tycker jag att sällskapsspel är ett jättebra sätt att umgås med sina vänner på! | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-11-24 15:33 | |
![]() | Jag prioriterar lätt Betapet framför killen ;) | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-11-24 15:33 | |
![]() | Det får han stå ut med, likt jag står ut när han kollar på tipslördag! ;))))))))))) | |
| caughtbock | 2009-11-24 15:39 | |
![]() | Haha! Ja du mollee, det handlar om att kompromissa! | |
| SylphiD | 2009-11-24 18:42 | |
![]() | Jag är på att spela i sundsvall om det blir av =) | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-11-24 18:43 | |
![]() | Ja!! Mer folk! | |
| Yamma | 2009-11-24 19:34 | |
![]() | 26 och har spelat alla varianter av brädspel och datorspel och rollspel som finns. Nästan. =) Min make tycker att det är lite pinsamt att jag spelar ett så "vanligt" spel som Alfapet här på nätet. ;) Så behåll du ditt leksinne! | |
| devilseye | 2009-11-24 19:41 | |
![]() | Hmmm... Jag är 38 och älskar spel och lekar..... Synd man inte bor i Falun bara... | |
| mattlo | 2009-11-24 20:29 | |
![]() | Kolla med Sverok! Där hänger spelnördarna! :-) | |
| gnill | 2009-11-24 20:40 | |
![]() | barnslig ska man gärna vara hela livet, men inte omogen. | |
| Tinna | 2009-11-24 21:41 | |
![]() | Testa kåren! :) | |