Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 60 |
Mobilspel
| Pågående | 19 393 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Impossible | 2009-11-27 11:10 | |
![]() | Hur inreder man ett utställningsrum? Hur inreder man ett utställningsrum? Hej alla glada betapetare! Läget är så här. Min mors 60-årsdag närmar sig och jag vet inte riktigt vad jag ska köpa till henne. Saken är den att hon nyligen restaurerat ett rum i källaren där hon tänker ha en liten "atelje". Vi har en hel del konst och fotografier som förtjänar bättre än att ligga i gamla lådor. Så jag behöver er hjälp, hur inreder man ett sådant rum? Jag skulle behöva tips på prylar, mojänger, möbler eller annat kul som hon kan behöva. Det behöver inte vara resa prylar kan vara saker hon får jobba med också. Kanske någon häftig belysning? Några fina ramar? Shoot folks! | |
| mrperfect | 2009-11-27 12:19 | |
![]() | Något piedestal-liknande att sätta något speciellt på, kanske någon prisbelönt staty eller bild? kanske flera stycken? Hyllor Det finns smala hyllor som är avsedd att ställa Tavlor på som man ju då kan byta tavla ifall man har väldigt många och inte kan ha alla framme. List i taket som man kan hänga kponst från, det finns speciella krokar ( på Bauhas bl a ) som man kan använda. då blir det inte en massa hål i väggen. Var det denna typ av tips du ville ha? | |
| Impossible | 2009-11-27 14:57 | |
![]() | mrperfect - Ja precis sånna! | |
| Miss Nöjd | 2009-11-27 15:48 | |
![]() | Ett staffli. | |
| mrperfect | 2009-11-27 15:52 | |
![]() | En piedestal kan man göra av två korslagda plankor, alternativt i T formering, synd att man inte kan skicka ritningar här :) | |
| mrperfect | 2009-11-27 15:53 | |
![]() | Om man har många affischer så kan man ha ett "ställ" på väggen där man sätter upp dem så att man kan bläddra... | |
| Mja-u - Ej medlem längre | 2009-11-27 15:56 | |
![]() | Spottar kan vara bra. | |