Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 9 |
| Inloggade | 30 |
Mobilspel
| Pågående | 19 358 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mrperfect | 2009-11-29 01:00 | |
![]() | I Kina flår man djur levande Vilket svineri, jag har en länk, men den vill jag inte visa er, ni som vill se den kan säkert hitta den ändå. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2009-11-29 01:25 | |
![]() | Har man inte redan tappat tron på mänskligheten är det ett bra tillfälle som ges. Vad ska det annars leda till att söka upp en film och stirra in i ett blinkande djuröga på en hudlös röd kropp? Bli deprimerad? Eller just det, man kan bojkotta päls och skinn. Om man redan gör det återstår bara att bli deprimerad och ta på sig mänsklighetens alla synder. | |
| -Nephelia- | 2009-11-29 01:25 | |
![]() | Det är sjukt hur människor skövlar, våldtar och utnyttjar vår moder jord och allt som givits dem. Människosläktet är en parasit. | |
| run-marie | 2009-11-29 01:29 | |
![]() | Ingenting jag skulle vilja se öht, hur kommer man på en sån länk mitt i natten undrar jag? Finns ju trevligare saker att tänka på innan sängdags, men det är ju upp till var och en såklart. | |
| upan | 2009-11-29 01:36 | |
![]() | Jag minns när det var på tapeten, sen var det gässen. Och vi jublar när vi kan köpa billiga skinnjackor och värmande dunjackor för en femhundring. Fattar visserligen inte varför man måste ha polarkläder på sig när man bor i södra Sverige. Regnkläder är ju vettigare att investera i. | |
| mrperfect | 2009-11-29 01:38 | |
![]() | Jag letade inte efter länken utan råkade se den av en tillfällighet, jag är inte sjuk i huvudet trots att jag ser sådan ut.. | |
| -Nephelia- | 2009-11-29 01:40 | |
![]() | Klart man kan tänka på en massa trevliga saker, och låtsas att allt i världen är prima. Lura sig själv lite. För vem orkar bry sig om eller bekymra sig för något annat än sig själv och sitt eget välbefinnande? Speciellt en lördagnatt. | |
| run-marie | 2009-11-29 01:49 | |
![]() | Mr, tycker inte alls att du ser sjuk ut. Kände bara att det inte var direkt nåt att ligga och må dåligt av innan man somnar sen. Inte dig alltså utan djurhållningen öht i Kina. Hur de behandlar djur av alla de slag har ju funnits många artiklar om under åren. Björnar, apor, hundar m m. Tycker det är hemskt, hoppas de inte behandlar människor lika illa. | |
| mrperfect | 2009-11-29 02:14 | |
![]() | Vi vet ju hur man behandlar Tibetaner t exempel...... | |
| susila | 2009-11-29 06:17 | |
![]() | De flår får levande på Nya Zealand, har ni glömt det redan? Det är inte bara kineser som kan plåga djur och folk. | |
| Cement - Ej medlem längre | 2009-11-29 06:44 | |
![]() | Earthlings EARTHLINGS is a feature length documentary about humanity's absolute dependence on animals (for pets, food, clothing, entertainment, and scientific research) but also illustrates our complete disrespect for these so-called "non-human providers." The film is narrated by Academy Award nominee Joaquin Phoenix (GLADIATOR) and features music by the critically acclaimed platinum artist Moby video.google.com/vid...13 0308142# | |
| monew | 2009-11-29 10:10 | |
![]() | vi förstår svenska ja det är märkligt men jag tror att kineser anser att djur inte har känslor | |
| Lenis2 | 2009-11-29 10:20 | |
![]() | i Sverige säljer man grisar som ätit på andra döda grisar. även grisar som levt ett mycket dåligt liv med bl.a. bölder, svansbitning och grova beteendestörningar pga vanvård säljs till hungriga svenskar. SMAKLIG MÅLTID! www.djurrattsalliansen.se / | |
| monew | 2009-11-29 10:21 | |
![]() | word lenis! | |
| mrperfect | 2009-11-29 11:39 | |
![]() | Lenis2 Jo jag vet , har myndigheterna somnat kan man fråga sig? | |
| monew | 2009-11-29 13:01 | |
![]() | eller, har människorna somnat? som fortf köper skiten? | |
| tattarfinkel | 2009-11-29 13:08 | |
![]() | Japaner är rätt duktiga på att massakrera delfiner har jag hört. | |
| monew | 2009-11-29 13:10 | |
![]() | jaså? för nöjes skull eller? i vilket sammanhang? | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-11-29 13:15 | |
![]() | såg det i en dokumentär för 15 år sedan,det kom oxå fram att sverige är en av de största inköparna av hund & katt skinn/päls....de finns på handskar,väskor,jackor,vä skor,ja i stort sett allt ni kan tänka er det går oftast hunder getskinn om jag minns rätt,på lapparna men även annat då var det helt slut med köp av ngt med äkta skinn elr päls,fast jag har aldrig tyckt sånt kännts viktigt ändå så som tur var hade jag knappt ngt sedan dess när jag köper ngt måste jag veta om de är äkta elr syntet pga det allt de som tagits upp på senare tid,de som hund & kattfabriker,slakt av delfiner å ifångatagning av dom & hur det går till på våra slakterier,är ngt som kommit fram för flera år sedan,,,,men de faller fort i glömska | |
| tattarfinkel | 2009-11-29 13:21 | |
![]() | haha nöjes skull, nää de skyllde på att delfinerna tömde haven på fisk. Alltså ansågs de som skadedjur. | |