Spelrum
| Giraffen | 9 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 9 |
Mobilspel
| Pågående | 18 678 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| guni | 2009-12-08 12:22 | |
![]() | Julklappstips? Vad har ni köpt för julklappar? Själv har jag köpt till en 18 åring en snygg tröja och bok. 23-åring; eltandborste, 10-åring; bok, kläder, spel. Barnen klara men vad köper jag till mannen, föräldrar och svärföräldrar? | |
| odin - Administratör | 2009-12-08 14:02 | |
![]() | Köp mannen en skjorta eller en huvudtröja? Föräldrarna och svärföräldrarna kan få ljushållare eller dyilkt. Det enda jag kommer på för tillfället :-) | |
| run-marie | 2009-12-08 14:28 | |
![]() | Svårt att ge tips när man inte vet vad = hur mycket det får kosta ungefär. :) | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2009-12-08 14:36 | |
![]() | strumpor till mannen. Lovikavantar till föräldrarna och en sudokobok till svärföräldrarna. Så, klart. v.v. ange adress så jag kan skicka faktura. | |
| nettan23 | 2009-12-08 14:40 | |
![]() | Guni: Till mannen kan du köpa det här www.presentkuriren.s...ec kor.html Till svärföräldrarna o föräldrar www.presentkuriren.s...-S ott.html och www.presentkuriren.s...rt ong.html | |
| rymdisk - Ej medlem längre | 2010-12-15 21:57 | |
![]() | Tar upp denna tråd igen då det ju börjar lacka mot jul :) Jag har bara köpt till min pojkvän än så länge. Skulle behöva tips om något med tema "Norge" till min lillebror som är 21 år, han har nämligen nyss flyttat dit. Lusekoftor är svåra att hitta och Norge-historier har han redan... | |
| mrperfect | 2010-12-15 21:59 | |
![]() | Lusekoftor finns i Stockholm för massa tusenlappar ££££££ | |
| adami - Ej medlem längre | 2010-12-15 22:07 | |
![]() | Kolla in på bon Prix! dom har det mesta inom ekipering. | |
| Tinna | 2010-12-15 22:14 | |
![]() | Rymdisk. www.onepiece.no/prod...an guage=SV ^^ | |
| TooTicki | 2010-12-15 22:15 | |
![]() | Har köpt ett gott te och en jättesöt tekula till min mamma. Pappa älskar korsord så jag har gjort ett själv med tema på familjeinterna saker ^^ Riktigt nöjd med det. Brorsorna får snygga kläder och syrrorna ska få badbomber. MEN! Jag behöver hitta något till min data/tvspelsnörd till sambo. Och till min lilla mormor, hon ser dåligt så jag ska se om jag kan hitta någon ljudbok eller så. Tycker det är jättesvårt! Men roligt :) Jag älskar jul! | |
| TooTicki | 2010-12-15 22:16 | |
![]() | Tinna, man borde kunna gilla inlägg :D Toppen! | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2010-12-15 22:19 | |
![]() | haha, Tinna. I beskrivningen står det " sätt på dig en OnePiece och kasta dig framför soffan med en film" Aj. | |
| adami - Ej medlem längre | 2010-12-15 22:23 | |
![]() | Tänk att få strosa runt hela julen i en khakifärgad Onepiece! man behöver inte ens se proper ut. vore lite kul faktiskt. | |
| Tinna | 2010-12-15 22:24 | |
![]() | Haha.. Framför soffan lät inte så bra nä.. ;P | |
| supersaft | 2010-12-16 03:03 | |
![]() | Köp en presentkorg till svärföräldrarna, fast kanske inte den gamla vanliga med chokladask, glögg och frukt. Eller gör din egen presentkorg! :) Funkar bra med en presentkorg till de som har allt och ingenting önskar sig :) | |
| rymdisk - Ej medlem längre | 2010-12-16 15:46 | |
![]() | Tinna: Den såg ju jättehärlig ut! Det roligaste är dock att min lillebrors absoluta favoritserie råkar heta just One Piece... vilka är oddsen :D | |
| Anon20080107 - Ej medlem längre | 2010-12-16 18:47 | |
![]() | Jag tycker om att ge bort upplevelser. Förra året fick min bror och hans sambo biljetter till stand up och min pappa fick flygsimulator. Min mamma brukar ge min mormor biljetter till den lokala nyårsrevyn. Alltid uppskattat. Det finns jättebra olika upplevelser på denna sida www.liveit.se/?gclid...3g odkhJGpA och presentkorten kommer i en jättefin presentask! Verkligen bra julklappar tycker jag. Sen kan man ju alltid kolla på ticnet eller liknande för att kolla om det kommer något till sin egen stad som kan vara roligt att gå och se. Som tex stand up eller en show av nåt slag. Passar alla åldrar! Det är mina tips! :) | |
| Anon20080107 - Ej medlem längre | 2010-12-16 18:56 | |
![]() | Åh jag glömde en grej. Till min pappas tjej gav jag bort en prenumeration på hennes favorittidning. www.tidningskungen.s...3g odjzBmqA är en jättebra sida och man kan hitta tidningar om allt! haha, jag låter verkligen sponsrad, men jag är bara så allergisk emot att köpa något bara för att. Jag vill att det ska vara roligt och lite av en upplevelse. Till min killkompis tänkte jag köpa garn och stickor, för han har alltid sagt att han vill lära sig sticka. Kanske ska fixa en bok med lite mönster och "how to" också :) | |