Spelrum
| Giraffen | 18 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 19 |
Mobilspel
| Pågående | 19 350 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Minta | 2009-12-09 10:43 | |
![]() | Intrång? Kan man se om någon kan ta sig i i ett hotmailkonto? Någon har utgett sig för att vara mig och begärt lösenord från platser jag prenumererar på. Vad mer kan personen gjort? Skickat mejl till mina kontakter? Hur kan jag få reda på det? | |
| åsnis | 2009-12-09 10:44 | |
![]() | Du kan väl se i "skickat" om den personen inte raderat utgående mail. Annars vet jag inte. Så obehagligt. | |
| Fetzer - Ej medlem längre | 2009-12-09 11:19 | |
![]() | Om personen ifråga är någelunda smart så är noh mailen i skickat raderade. Du måste kontakta Hotmail (dom har väl någon support). Dom bör kunna ge dig inloggninstillfällen i alla fall och aknske IP från den ´som loggat på. Alternativt polisanmäla så att polisen kan ta ut dessa uppgifter. | |
| Trixxie | 2009-12-09 11:51 | |
![]() | Ändra lösenord på ditt hotmail genast och allt annat du kan komma på, och sånt där säkerhetsfråga också. Jag har råkat ut för någon som ofta försöker ändra mitt lösenord på mitt hotmailkonto. Men jag ändrar min säkerhetsfråga lite då och då. | |
| Frk Panik - Ej medlem längre | 2009-12-09 13:05 | |
![]() | Skickade men raderade mail brukar kunna gå att kunna återskapa i alla fall i outlook. Kanske krångligare med hotmail förstås - ta kontakt med dem så vet ju de. Säkerhetsfrågor är nog det dummaste de kommit på. Hur lätt som helst att knäcka om man känner personen det minsta... Byt lösenord asap. | |
| SylphiD | 2009-12-09 13:08 | |
![]() | Håller med föregående, byt lösen så fort du kan på de grejer som är viktiga. | |
| Minta | 2009-12-09 13:23 | |
![]() | Hur tar man kontakt med hotmail? Jag hittar det inte någonstans. | |
| odin - Administratör | 2009-12-09 13:23 | |
![]() | Är du säker på att någon tagit sig in på ditt konto? För att begära nytt lösenord krävs ju oftast enbart din emailadress. | |
| Minta | 2009-12-09 13:35 | |
![]() | Vid ett annat tillfälle hade någon ändrat min avsändare till någonting konstigt. För att kunna skicka från mitt konto måste de väl också ha lösenordet? | |
| bomah - Ej medlem längre | 2009-12-09 16:03 | |
![]() | ja, det är klart dom måste ha det. skulle jag vara du så skulle jag ändra mitt lösenordet ögonaböj. | |
| Kadgar | 2009-12-09 17:38 | |
![]() | Problemet är om någon varit inne i din dator, då kommer han/hon se vad du ändrar till, personen behöver ofta inte det föregående lösenordet för att ändra till ett nytt om han/hon går via kommandotolken och net users. jag skulle boota datorn :) | |