Spelrum
| Giraffen | 18 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 20 |
Mobilspel
| Pågående | 19 350 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| China Doll | 2009-12-09 16:56 | |
![]() | Vi e ju så små, så små "Jag tycker det är otäckt att tänka på att världen är så stor." naurunappula.com/hot...35 3424.jpg | |
| Sisilisko | 2009-12-09 17:05 | |
![]() | ja det är det :S men känner sig så hjälplös och liten, man kan ju bara sitta och titta på.... | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-12-09 17:11 | |
![]() | Hm...och jag som alltid tänkt tvärtom. Jag tycker att det är häftigt att tänka på den oändligt stora världen, och påminna sig om att en själv är så liten i just det sammanhanget. Det ger på något sätt perspektiv/andra proportioner till en själv...får en att inse att man inte är mittpunkten... | |
| blackrat | 2009-12-09 17:19 | |
![]() | Lite på samma tema, fast i motsatt riktning: learn.genetics.utah....ll s/scale/ | |
| mrperfect | 2009-12-09 17:24 | |
![]() | Hmm, tala för dej själv, jag är i alla fall 1,83 :) det är ju dessutom så att det finns ju beståndsdelar, alltså kärnpartiklar som är så mycket mindre än vi, vi ligger på någon slags mellannivå. Globen i Stockholm är väl en del av ett stort planetarium där globen är solen och övriga planeter är utspridda över landet i proportion till avstånden. mer om detta kan man läsa här: ttt.astro.su.se/swes...in gar.html | |