Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 352 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Snoosy | 2009-12-12 01:10 | |
![]() | Sjukdom efter influensavaccin ? Vore intressant att veta. 90 % av dom jag känner till, som tagit vaccinet, har fått nån typ av åkomma. Inkl. mig själv. Har ont i kroppen och är jätteförkyld. Ingen hög feber dock. Har ni känt av något ? | |
| regression | 2009-12-12 01:15 | |
![]() | Jag hade ont i armen. Huvudvärk. Möjligtvis feber i någon dag. | |
| R-M | 2009-12-12 01:20 | |
![]() | Bara ont i armen,barnen åxå + lite lite feber men inget märkvärdigt!:-) Inget svårt val dock,influensa el vaccin... | |
| R-M | 2009-12-12 01:24 | |
![]() | Btw,samma reaktioner som av vilket vaccin som helst...(min erfarenhet) | |
| Tess 08 | 2009-12-12 01:30 | |
![]() | Min dotter (som är riskgrupp och alltså får vaccin varje år mit den vanliga influensan) - lite ont i armen, lite huvudvärk under en kväll efter första sprutan, ingenting efter andra. Andra dottern - lite ont i armen och så gjorde det förstås ont att ta bort plåstret, inget annat. Aspruta nr 2- samma sak Jag - inte ett skit, sov på amen samma natt och visst, liiiite kändes det, men inte så pass mycket att jag inte kunde ligga på den (ligger på mage med armen under huvudet) Andra jag vet: Kompis - heldäckad dagen efter sedan ingenting Kompis - kändes sig "tom i huvudet" samma kväll sedan ingenting Flertalet kompisar - int i armen en dag eller så... sedan ingenting | |
| run-marie | 2009-12-12 01:55 | |
![]() | Alla på mitt f d jobb hade ont i armen, 3 st av 15 blev sjuka med huvudvärk, ont i kroppen och allmän känsla av att dom var sjuka. | |
| Mouche - Administratör | 2009-12-12 06:49 | |
![]() | Använd gärna en av de trådar som redan finns i ämnet Vaccin/Influensa. Mouche | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.