Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 361 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| odin - Administratör | 2009-12-14 22:12 | |
![]() | Giraffen... ...tar ledigt till imorgon, liten bugg.... | |
| Tess 08 | 2009-12-14 22:30 | |
![]() | Bara det inte är virus... | |
| -Torskmacka | 2009-12-14 22:32 | |
![]() | jag fattar inte hur det kan vara skillnad på olika rum. varför måste giraffen fixas men inte de andra? Är giraffen specialutrustad med features som vi inte känner till? | |
| Dödmetallörn - Ej medlem längre | 2009-12-14 22:33 | |
![]() | Alla fegisar tvingar honom att posera och låtsas att han är dem? Tröttande för stackaren. | |
| odin - Administratör | 2009-12-14 22:46 | |
![]() | Giraffen kom tillbaks tidigare. Håll dock utkik efter ev. problem då det (tyvärr) finns lite exeprimentell kod i den. Det skall fungera så långt som jag kan se dock. Torskmackan-: Giraffen körs i debug-läge så där kan jag lättare hitta fel. De andra körs i "release-läge". Dessutom kraschade Giraffen idag av okänd anledning och då fick jag starta om den. Detta ledde till att ny kod användes som jag laddade upp förra veckan (koden börjar inte "användas" förrän spelrummet startas om). Tyvärr hade koden en bugg även fast jag testat frenetiskt :D Därav är Giraffen lite speciellt... Då kan man fråga sig varför jag ändrat något i Giraffen överhuvudtaget, eftersom ni inte kommer märka någon skillnad... jo det är hemligt varför :D Förberedelse inför nya features... | |
| odin - Administratör | 2009-12-14 22:47 | |
![]() | Håll även utkik eftersom om brickorna skulle ha fel poäng. Har dock dubbelkollat så allt borde vara OK... | |