Spelrum
| Giraffen | 40 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 32 |
| Inloggade | 74 |
Mobilspel
| Pågående | 19 499 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| slånbär | 2009-12-25 19:40 | |
![]() | Bästa julklappen ni gav bort Vilken Julklapp som ni gav bort blev största överraskningen eller vilken blev mottagaren gladast för? För min del blev det nog Sonispherebiljetterna till mina söner och AC/DC kalsonger till vännernas elvaåring. Han blev så glad att han nästan började grina och när han dessutom fick en tröja med domsamma så var saligheten inte långt borta. Det var så kul att se hur en kille i den åldern kan bli halvt hysterisk över ett par kallingar.... | |
| Hemtjej123 | 2009-12-25 19:47 | |
![]() | Sonen och hans flickvän fick var sin resväska, de blev jätteglada, brorsbarn fick en giggantiske bil, var jätteglad, han med, sönerna fick fina kläder, jag tror jag gav bort bra grejer, själv fick jag av söner och deras flickvänner en röd!!micro, helt underbar!!! | |
| monew | 2009-12-25 20:45 | |
![]() | alla vill väl ha en egen micro! vi har en på beta som ni inte får nog av. | |
| vindsus86 | 2009-12-25 21:05 | |
![]() | typ det enda jag gav bort i år. fairport conventions lief & liege till brorsan eftersom jag hörde lite av den i en dokumentär och tyckte den skulle passa så bra till honom. egentligen hade jag inte råd med julklappar alls, men när jag ändå hittat något som var så ultimat, så... han älskar den och lyssnar på den hela tiden. yay. | |
| eeistan | 2009-12-25 21:28 | |
![]() | En påse saffransbullar till svärmor var oslagbart. | |
| Lindalainen | 2009-12-25 21:43 | |
![]() | min mamma fick tryckkokaren från mig och bror som hon sagt att hon ville ha. hon blev suuuuperglad! :D | |
| YamahaJet | 2009-12-25 21:49 | |
![]() | Jag har endast gett två julklappar i år och märkligt nog till främmande personer. Ena till en far före mig i kassakön som köpt Lego till sin son men vars kontokort inte fungerade. Sonen stod och kramade om förpackningen när pappan förklarade att dom måste lämna tillbaka den, och det är då jag trängde mig förbi och drog mitt eget kort och godkände betalningen. Kanske gjorde jag det för det påminde mig om hur mycket jag älskade lego själv som barn och fick stora kvantiteter av föräldrarna trots att vi var panka. Eller för att imponera på den snygga tjejen i kassan. Vet inte riktigt. Den andra julklappen var på självaste julafton när en färdtjänstbuss kört i diket. Lyckligtvis för honom var det endast tjugo meter från uppställningsplatsen för ett fordon jag förfogar över som lämpar sig mycket väl för dylika insatser. Ännu mer lyckligt för honom att jag packade ner några spännband någon dag tidigare eftersom jag anade att jag skulle behöva dra upp någon under vintersäsongen. Uppdraget avslutades på någon minut och chauffören hojtade om "min julklapp till honom", varför jag väljer att redovisa det som en sådan. | |
| slånbär | 2009-12-25 22:33 | |
![]() | Yamaha-absolut fint gjort speciellt det första men det var ju inte direkt julklappar med en tanke bakom vilket jag tänkte på utan detta var ju mer goda gärningar. Det är iof fantastiskt bra men kanske en annan tråd. | |
| Y MALMSTEEN | 2009-12-25 22:37 | |
![]() | Walker Texas Ranger, säsong 1. | |
| Tess 08 | 2009-12-25 23:13 | |
![]() | Minstingen har sett reklam från ToyRus på en 'nyckelpiga' som man sätter en penna i och så ritar den fina figurer. Hon har pratat så om dette djur... sen sa hon en gång att hon ville ha en sån 'huvuddocka' som kusinen har som man kan kamma och sminka, så jag köpte henne ett sminkhuvud. Hon var på väg att krya ur skinnet när hon öppnade paketen. Hade hon bara fått dessa två paket hade det räckt mer än väl :) De andra två barnen fick också grejer de önskat sig och blev glada över :) Mamma fick ett överkast hon sett på Mio. Hon kollade på det och tyckte det var snyggt, men köpte det inte. Sen har hon ångrat sig flera gånger att hon itne köpte det (för hon visste ju inte att det redan var sålt)... :) | |
| slånbär | 2009-12-25 23:55 | |
![]() | visst är det kul när ens ungar (eller andras) blir sådär saliga av lycka nät dom får det dom hett önskat sig? Men för min del så blev ju mina egna ungar glada och nöjda med sina grejer (dyra med IPod hårddisk dyra tröjor och annat) medans kalsonggossen inte hade önskat sig detta utan jag visste att han gillade AC/DC och tänkte att det kanske kunde funka. Han satt och kippade efter andan och pep om att han inte ens visste att det fanns såna kallingar och hur fantastiska dom var. Skitkul var det. han var gladast av alla tror jag. Över två par kallingar....... | |
| Maja G | 2009-12-26 11:32 | |
![]() | Min 23-årige son fick fullkomligt fnatt över sin Zlatan-Tshirt som jag hade köpt åt honom... Visste att han är Zlatan-fan, men detta hade jag inte räknat med! Riktigt kul var det iaf att se! Boysen är alltid glada över sina juklappar och jag är noga med att köpa sådant de önskar sig .. | |
| alterica | 2009-12-26 11:44 | |
![]() | Min mamma har tjatat om i över ett år om att hon vill ha ett fotografi i förstoring på mig och mina syskon så jag fixade ihop oss på en bild (vilket var ett större projekt än man kan ana) och gav henne en inramad 50*70 bild. Hon blev verkligen såå glad och jag kände mig som en bra dotter. :P | |
| emmylish | 2009-12-26 12:10 | |
![]() | Stekpanna och "Sju sorters kakor" (boken) | |
| emmylish | 2009-12-26 12:11 | |
![]() | ..till min bästa vän | |