Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 64 |
Mobilspel
| Pågående | 19 486 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Sampa22 | 2009-12-27 14:48 | |
![]() | OS-Truppen i Ishockey Vad tycker ni om OS-truppen i Hockey?? Jag tycker det ser bra ut. Den enda jag kanske saknar är Mikael Samuelsson. | |
| Robbanov - Ej medlem längre | 2009-12-27 14:50 | |
![]() | Härligt att Dougie fick en plats. Nail that Canada chickens! :-) | |
| Robbanov - Ej medlem längre | 2009-12-27 14:50 | |
![]() | *those :-) | |
| Sampa22 | 2009-12-27 15:08 | |
![]() | Ja han är som klippt & skuren för att spela på liten rink där borta. | |
| bove | 2009-12-27 15:31 | |
![]() | Alexander Edler och Kristian Huselius borde definitivt ha varit med. Vad Fredrik Modin gör i truppen vet jag inte, han har sett sina bästa år och endast lyckats göra en enda poäng på de åtta matcher han har spelat i år. Rutin har vi tillräckligt av i laget ändå. Synd att inte Johan Franzén är frisk, han hade kunnat göra mycket nytta. | |
| skogstorparn | 2009-12-27 15:57 | |
![]() | victor hedman å micke samuelsson saknas tycker jag..och att ta med en veteran som stefan liv som tredjemålis verkar konstigt.. | |
| 1335991 | 2009-12-27 16:08 | |
![]() | Jag är över lag nöjd med truppen, det stora utropstecknet tkr jag är Henrik Tallinder! För jag hade inte den tanken att han skulle få spela OS-hockey, men jag tror att Bengan kommer ge alla spelare roller,ex Modin spela i powerplay/boxplay då han är stor o stark,Murray o Tallinder som våra två defensiva backar....dessa två skall bara tänka på defensiven,och ta bort anfallande stjärnor från andra lag. Däremot hade jag hellre sett Mikael Samuelsson istället för Samuel Påhlsson,mkt pga att Samuelsson är högerskytt och gör fler poäng. | |
| VaKul | 2009-12-27 16:10 | |
![]() | Säger bara en sak: Murray!!! Typisk spelare som kan få fart på ett helt lag! Och suveränt m "Homie" framför motståndarmålet.... Kan bli riktigt najs !! | |
| JEWN | 2009-12-27 16:52 | |
![]() | Helt emot att Foppa ska va med. Han står inte pall 1a matchen innan han går sönder å en jävla gnällspik e han. | |
| Peddape | 2009-12-27 17:14 | |
![]() | Är Foppa en gnällspik. Smart sagt. | |
| Maad Max | 2009-12-27 17:51 | |
![]() | Lite tveksam mot Modin och Forsberg då de känns bräckliga bägge två. Men om Foppa känner att han är 100% så är han ju given, Men Modin? Varför? Murray känns helt rätt, han och kronwall kan göra två femmor att kännas internationellt konkuranskraftiga på defensiven. Överlag så känns det som att det är rutin man haft som ledstjärna när man satt ihop truppen. Bäckström är skönt att se med. Varför ger man inte Omark en chans? kanske Erik Karlsson eller Klingberg skulle fått en chans med? | |
| Maad Max | 2009-12-27 17:53 | |
![]() | Och Tedenby förresten? | |
| halalgren | 2009-12-27 17:55 | |
![]() | Bra lag, det är slagfärdigt på alla positioner. | |
| subarunisse | 2009-12-27 19:39 | |
![]() | Vad i hela friden gör Magnus Johansson där? I channel one cup var han ju den direkta orsaken till minst två baklängesmål eftersom han är alldeles för vek framför eget mål och inte lär det bli lättare för honom i OS! | |
| Official_P | 2009-12-27 19:43 | |
![]() | JEWN: Har du sett hur pass mycket bättre "Foppa" är än de andra skridskoåkande puckslagarna i Elitserien? =) Klart han ska vara med. Bara att ha honom på pappret ser till att respekt tilldelas från motståndarna. | |
| Sampa22 | 2009-12-28 19:45 | |
![]() | Foppa är självskriven i OS. OM han är hel. Då är han en äv världens bästa hockeyspelare. Kolla in det här klippet. Karln är ju hur bra som helst! www.youtube.com/watc...6a t1SXvsfY | |
| Harlort - Ej medlem längre | 2009-12-28 19:46 | |
![]() | Omark | |
| Robbanov - Ej medlem längre | 2009-12-28 19:50 | |
![]() | Kan Forsberg prestera 75 procent av sin potential ska han ha en plats i truppen. Gubben är ju ett unikum. | |
| cre8tiv | 2009-12-28 20:17 | |
![]() | Håller med subarunisse: M. Johanson...jösses!!! Huselius har väl aldrig gjort någon glad i landslaget (föutom då den där tjejen som ville men inte kunde). Tallinder, inget snack, bäst +/- bland svenska backar. Weinis? Lite frågande till honom också, Samuelsson borde enligt mitt tycke och smak haft hans plats! I övrigt helt OK med tanke på det begränsade materialet! | |