Spelrum
Giraffen26
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
12
Inloggade39
Mobilspel
Pågående19 500

Forumkategorier

Användare Inlägg  
fashiion - Ej medlem längre2010-01-04 02:27
Antal inlägg: 2419

Klackskor = Money!
Hur många skulle köpa klackskor för 1700 / 2200 kr ? Alltså om du hade strl 33-34 och du hade en mamma som va negativ till hela valet o så?

Egenskap - Ej medlem längre2010-01-04 02:30
Antal inlägg: 8331

HAHA jag kan inte förstå att vi är lika gamla.

SylviaPlath - Ej medlem längre2010-01-04 02:31
Antal inlägg: 31064

Jag säger som ungdomarna: OMG!

fashiion - Ej medlem längre2010-01-04 02:38

Sylviaplath du kan vara ungdom :) Egenskap du & jag menar du ?

Egenskap - Ej medlem längre2010-01-04 02:39
Antal inlägg: 8331

Just precis.

SylviaPlath - Ej medlem längre2010-01-04 02:41

Jag försöker. :) Men jag måste nog ändå hålla med din mamma här. Livet blir inte glamourösare med onödigt dyra skor så spar dina pengar!

SylviaPlath - Ej medlem längre2010-01-04 02:41

Eller din mammas, snarare...:)

caughtbock2010-01-04 02:53
Antal inlägg: 7699

Finns det ens så små klackskor? Den minsta vuxenstorleken är väl 35 eller 36?
Men som svar på din fråga skulle jag absolut lägga så mycket pengar på ett par skor om jag kände att jag hade råd.

fashiion - Ej medlem längre2010-01-04 02:59

Men det finns ju inte så små strl förövrigt.. har därimot hittat en nätsida www.pocobello.se/ . & jag har strl 33-34 i klacksko strl. Åh aldrig har jag äns haft klackskor.. åh gillar jag klackskorna jag köper så andvänder jag ju dem naturligtvis i flera år.. förra året så hade jag ett par klackskor som det va strl 35 i .. dom va nog lite förstora men dom gick o gå i.. hade nog raggsockor.. tror ja.. don' remember but anyway jag hade dom ända tills klacksulorna gick sönder :P sen slängde ja dem så om ni hade strl 33/34 åh aldrig hade haft klackskor o kände att ni också vela ha klackskor å vela käönna era något kvinnliga skulle ni då absolut inte köpa ett par om ni nu skulle andvända dom tills dom gick sönder? :)

caughtbock2010-01-04 03:00

Nu när jag läser din frågeställning för andra gången måste jag säga att jag är lite förvirrad. Vad menar du?

caughtbock2010-01-04 03:02

Okej så problemet är att du vill ha klackskor men har väldigt små fötter och kan därför inte hitta några i vanliga butiker. Du måste därför beställa dyra skor om det ska bli några alls men eftersom mamma betalar är det inte säkert att du kommer få några ändå eftersom hon inte tycker det är viktigt att du har klackskor?

fashiion - Ej medlem längre2010-01-04 03:04

Jag menar att jag aldrig haft klackskor.. förutom ett par från förra året som va strl 35 i.. som det knappt alls va någon klack i kanske 1 cm typ eller nå kändes så och dom jag hade i sommras va typ lika stor klack i.. det jag menar jag vill känna mig lång & som en normal tjej.. vet inte hur jag ska förklara mig bättre bara att jag mår så dåligt att jag inte kan andvända klackskor som normala tjejer gör.. så får jag pengar ofcourse I would buy it ofc ofc!

fashiion - Ej medlem längre2010-01-04 03:05

caughtblock något i den stilen ;) för å va ärlig she don't have any mony åh jag går inte i skolan så :) men hoppas jag får pengar på min födelsedag så jag kan köpa mig en skinnjacka å kanske ett par klackskor jag skulle få glädje tårar mitt hjärta skulle bli full av glädjesmärta ;)

caughtbock2010-01-04 03:09

Okej, det låter ju inte så roligt. Det är inte superviktigt att ha klackskor, men samtidigt vill man ju i alla fall kunna göra sånt som alla andra kan. Är du 92:a som det står i din profil?

caughtbock2010-01-04 03:59

Det kanske var läggdags nu. :P

Är du liten till växten fastän du är färdigväxt eller är du bara ung? Lite svårt att se hur gammal du är på bilden men jag utgår ifrån att du är 17-18 iaf.
Jag kan förstå känslan att vilja vara kvinnlig och klä sig som en sådan då jag själv (tydligen)är begränsad på det området, men måste ändå påpeka att äkta kvinnlighet inte sitter i varken kläder eller utseende. Du ska verkligen inte känna att du inte är kvinnlig utan ett par klackskor.

Nu på vintern är det lite dumt med höga klackar också och jag har fått för mig att de slits ännu mer såhär års på grund av allt grus på vägarna. Satsa på ett par högklackade vår/sommarskor istället kanske? Då borde de dessutom vara billigare. Sen är det bra att klacka om sina klackskor, så håller de längre.

Hoppas det löser sig för dig i alla fall, jag förstår att det kan kännas riktigt orättvist. Det är nog inte många som tar ett sånt här problem på allvar... "Det är ju bara skor"...

Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?