Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 19 530 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mrperfect | 2010-01-05 16:43 | |
![]() | är du också tekniknörd? Så att du tänker så här: imgs.xkcd.com/comics.../p aths.jpg | |
| potthuve - Ej medlem längre | 2010-01-05 18:58 | |
![]() | jag tänker så, men vet inte riktigt om jag kan kalla mig vare sig tekniknörd eller matteintresserad. Ofta handlar det just om att vinna lite tid här och var för att kunna lata mig så mycket som möjligt. | |
| mrperfect | 2010-01-05 19:00 | |
![]() | Det är därför man blir tekniknörd......... | |
| potthuve - Ej medlem längre | 2010-01-05 20:06 | |
![]() | sen finns det ju fler faktorer som påverkar än vad ritningen avslöjar. Regnar det ute, erbjuder husen något skydd? Hur är underlaget? Har jag bråttom? Jag vinner ju ingen tid om jag geggar ner mina skor och måste ägna en halvtimme att tvätta dem, då är ju omvägen bättre. Om det inte står nåt ungdomsgäng i en av trappuppgångarna till husen, dom kanske rånar mig på mina skor. Känns inte direkt som en teknikfråga utan mer bara att välja den bästa lösningen i dagliga situationer. | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2010-01-05 20:12 | |
![]() | Var är min taxi? | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2010-01-05 20:13 | |
![]() | Det beror alldeles på vad som spelas i min empetrea för tillfället. Är det "Get off" med Prince studsar jag lätt några meter extra, är det "Troy" med Sinead O´Connor tar jag den kortare vägen ity den är både psykiskt och fysiskt utmattande. //Musiknörd | |
| mrperfect | 2010-01-05 20:23 | |
![]() | Man kan ju vara tekniknörd, tvättnörd, sportnörd och musiknörd. Själv kallar jag mig multinörd. | |