Spelrum
| Giraffen | 19 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 9 |
| Inloggade | 28 |
Mobilspel
| Pågående | 19 492 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2010-01-08 17:43 | |
![]() | Let's dance 2010 Så var det dags! Efter klockan 22.00 ikväll kan vi börja tycka till om programmet i stort och gissa vem vinnaren denhär gången skall bli. Årets deltagare och första dansen; 1. Stefan Sauk och Malin Johansson Dans: cha-cha-cha 2. Victoria Sandell Svensson och Anders Jacobson Dans: vals 3. Mattias Andréasson och Cecilia Ehrling Dans: cha-cha-cha 4. Molly Sandén och Jonathan Näslund Dans: vals 5. Willy Björkman och Charlotte Sinclair Dans: cha-cha-cha 6. Elin Kling och Daniel da Silva Dans: cha-cha-cha 7. Peter Wahlbeck och Maria Bild Dans: vals 8. Gudrun Schyman och Björn Törnblom Dans: cha-cha-cha 9. Marcus Birro och Helena Fransson Dans: vals 10. Claudia Galli och Tobbe Wallin Dans: cha-cha-cha 11. Rabih Jaber och Maria Lindberg Dans: vals 12. Agneta Sjödin och Tobias Karlsson Dans: vals ......................... ........... Vilket skönt gäng. Ska bli kul att följa detta. | |
| Pernilla83 | 2010-01-08 17:47 | |
![]() | hejja Willy haha :) | |
| Satyra | 2010-01-08 18:43 | |
![]() | Brukar aldrig orka följa en hel Let´s Dancesäsong, men jag börjar nog att titta i alla fall så får vi se hur länge jag finner det intressant den här gången. ;-) Fyra av deltagarna har jag inte en susning om vilka de är ens. :-O Stefan Sauk, Peter Wahlbeck och Gudrun Schyman är de jag är mest nyfiken på. | |
| Ässät | 2010-01-08 18:46 | |
![]() | Självklart håller jag på tjejen som kommer från samma stad som mig. Elin Kling! :) | |
| Pink Panther | 2010-01-08 18:55 | |
![]() | Tror att den här tråden redan är öppen..... | |
| Ford Beckham | 2010-01-08 19:11 | |
![]() | Elin Kling is nice............. | |
| Satyra | 2010-01-08 19:16 | |
![]() | Alltså ... ÄR det verkligen så jävla petigt med trådarna att man måste hänvisas till befintliga trådar i samma ämne, oavsett om trådarna där är flera år gamla? :-O Varför sparas trådar i all evighet (hur många år sparas de?) - kan det inte istället vara någon form av "bäst-före"-datum på dem så att det inte blir ett så stort brott om man inte kollat upp gamla trådar innan man är fräck nog att påbörja en ny? ;-) | |
| Mammaoxå | 2010-01-08 19:21 | |
![]() | Stefan Sauk är så snygg och cool i trailern redan, så jag tror han vinner. | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.