Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 19 530 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Satyra | 2010-01-08 19:44 | |
![]() | Trådfråga Ögnade igenom supportsidorna efter svar på detta men hittade inget så jag lägger frågan här nu. (Sorry om jag letade slarvigt.) Alltså ... ÄR det verkligen så jävla petigt med trådarna att man måste hänvisas till befintliga trådar i samma ämne, oavsett om trådarna där är flera år gamla? :-O Varför sparas trådar i all evighet (hur många år sparas de?) - kan det inte istället vara någon form av "bäst-före"-datum på dem så att det inte blir ett så stort brott om man inte kollat upp gamla trådar innan man är fräck nog att påbörja en ny? ;-) | |
| Pseudonymf | 2010-01-08 19:47 | |
![]() | Det borde finnas "bästföredatum" på vissa trådskapare. Svårare än så är det inte. | |
| Stubin | 2010-01-08 19:48 | |
![]() | Jag har ställt samma fråga själv men fick inget svar från någon administratör..... | |
| katalias - Ej medlem längre | 2010-01-08 19:49 | |
![]() | Nja, Pseudo, en trådskapare är en människa och såna finns det inga bäst före-datum på. :) Satyra, hur databasen är upplagd vet jag inte, men vad gäller att hänvisa till redan befintliga trådar så görs det helt enkelt för att om det finns en tråd som avhandlar samma ämne så ska man fortsätta där. Det hör till. Dessutom, folk som är intresserade av ämnet som avhandlas får då möjlighet att läsa gamla inlägg, där många svar redan/infallsvinklar har lämnats. Stänger tråden, då svar avgetts. :) | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.