Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 59 |
Mobilspel
| Pågående | 19 340 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2010-01-14 14:16 | |
![]() | När skrattade du sist och vad berodde det på? Det är skönt att skratta och känslan kan sitta kvar i kroppen länge efteråt. Man brukar också säga att skrattet är den kortaste vägen mellan två mänskor vad gäller att snabbt få kontakt och känna samhörighet med någon annan. Det både smittar och är hälsosamt att skratta. Det sägs att skrattet är som en slags invärtes jogging som stimulerar blodflödet, ökar andningsfrekvensen, förbättrar immunsystemet, frigör endorfiner samt förbättrar både prestations- och inlärningsförmågan. Nåväl, sant eller inte, så gör det gott att skratta. Så när skrattade du sist och vad berodde det på? Hur låter du förresten när du skrattar? Vad gör du oftast, fnittrar, småskrattar eller gapskrattar? Själv gapskrattar jag ganska ofta. :D Till och med såpass, så jag tappar andan, så detdär med invärtes joggingtur kan jag skriva under. :P | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2010-01-14 14:41 | |
![]() | Jag sitter på bibblo och pluggar och kan börja gapskratta till olika ljud tex nysningar, hostningar. Varför? Brist på annat :D | |
| Delfin90 | 2010-01-14 15:06 | |
![]() | Jag skrattade ganska nyligen för mig själv för att jag tänkte på att om man korsar en käpphäst och en människa blir det ett huvud på en påle. Jag brukar skratta ganska normalt, lite småskrattande sådär, men när jag är trött brukar jag gapskratta. Även om jag är själv. | |
| DeadSilent | 2010-01-14 15:08 | |
![]() | Jag skrattade till det lite igår när jag kollade på House :) | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-01-14 15:09 | |
![]() | Precis nyss när jag förlorade med tvåpar i ess och kungar på poker. | |
| gunde | 2010-01-14 15:32 | |
![]() | Jag låg o läste 91an karlsson i går natt o skrattade så katten sprang in i ett annat rum o frugan undrar va det är för fel på en ....va skönt alltså när tårarna bara rinner för en o man inte kan sluta o skratta.haha | |
| kokills | 2010-01-14 15:49 | |
![]() | www.youtube.com/watc...J3 16EgnqUs | |
| Hemtjej123 | 2010-01-14 15:59 | |
![]() | Tillsammans med två vänninor nu i fm, vi pratade om våra gubbar, de är roliga..... | |
| Comeon - Ej medlem längre | 2010-01-14 16:01 | |
![]() | Gapflabbade åt ett inlägg i en annan tråd nyss. Så snyggt ironiskt och kul skrivet,,hahaha,,kan inte sluta skratta:-) Tack ..... för dina sköna inlägg:-) | |
| pion ekrot | 2010-01-14 16:17 | |
![]() | Åt nånting jag läste i en bok i går kväll, nåt som hade med befriande igenkänning att göra. Sen skrattade jag idag på jobbet åt en kollegas subtlia sekunderkorta parodi på en annan som befann sig i närheten. Det låter elakt nu när jag ser det i text men det var inte det då. Mmm... smidiga klockrena subtiliteter. :) | |
| Ässät | 2010-01-14 16:37 | |
![]() | I morse då jag läste ett inlägg en bloggare hade skrivit. | |
| obitje | 2010-01-14 16:40 | |
![]() | Åt ett "nyhetsklipp" på www.theonion.com (satir). | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2010-01-14 22:12 | |
![]() | fick en skratt attack på bussen, skrattade så att jag fick tårar i ögat. :) det var riktigt befriande, efter en hel dags plugg på bibblo. | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2010-01-14 22:12 | |
![]() | *tårar i ögonen, ska det stå :) | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-01-14 22:18 | |
![]() | Senaste gången jag fnissade till var när jag såg ett toalettlock fälla ned sig själv..i Halv åtta hos mig. Jag var övertrött och då brast det. | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2010-01-14 23:14 | |
![]() | I eftermiddags då ena barnet mitt fick besked om en pengavinst genom en tävling. Helt otroligt roligt, vi både skrattade och skrek. | |
| regression | 2010-01-14 23:20 | |
![]() | Miss Yoco: Wow! Grattis! Hur mycket vann hon/han? | |
| mjf | 2010-01-14 23:52 | |
![]() | Skrattar ofta! Varje dag! På jobbet, med mina barn, åt min man, med min man och åt mina barn i smyg, men framför allt åt och med mig själv! Skäller, skriker o gråter däremellan ibland, men skrattar nog ändå oftast! Och allra oftast åt vardagens egna dråpligheter, såväl hemma som på jobbet. Det är kul att kunna skratta - i tid och i otid. Vill tillägga att jag har ett allvarligt arbete... Jag menar allvar. Men allvar är ju också dråpligt ibland.. hahaha.. Eller hur? | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-01-14 23:58 | |
![]() | Jag skrattar åt mig själv..jag är en j-a clown. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-01-15 00:04 | |
![]() | Jag drar på mig ullrocken från HM och stegar iväg i morgon.. liksom alla andra dagar. | |