Spelrum
| Giraffen | 9 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 13 |
Mobilspel
| Pågående | 19 483 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| sajo_66 | 2010-01-19 15:05 | |
![]() | Sluta röka? Håller på att försöka sluta röka och jag håller på att bli galen.. Blir det bara lättare med tiden och i så fall när? Någon som har några andra tips? | |
| stegosaurus | 2010-01-19 15:17 | |
![]() | Det tar några veckor tills det lättar. Tugga tuggummi. Undvik kaffe och alkohol. Inte lätt men det går....... | |
| sanlin | 2010-01-19 15:18 | |
![]() | Här finns kanske några tips. Lycka till!! :) www.betapet.se/forum...=- 0#655733 | |
| sajo_66 | 2010-01-19 15:24 | |
![]() | Den forumtråden måste jag ha missat,,tackar så mycket.. Är väl mest den mentala biten kvar nu för min del.. 19 långa dagar har jag lyckats med hittills :) | |
| sanlin | 2010-01-19 15:24 | |
![]() | :) | |
| MaadMaxx | 2010-01-19 15:25 | |
![]() | Mitt bästa tips är att "bestämma sig för att inte vara röksugen". Jag vet att det låter helt knäppt, men det var det enda som funkade för mig. Jag har tidigare gjort otaliga försök att sluta, men då har jag på någotvis fokuserat på röksuget, nu har jag fokuserat på att jag inte VILL röka istället. Jag ser det alltså inte som att jag har slutat röka, utan som att jag inte vill röka. Funkar för mig, kanske inte funkar för dig, men jag delar med mig av det iaf. Lycka till!!! Hoppas verkligen du lyckas och kommer må bra med ditt beslut. Kram | |
| ajohansson | 2010-01-19 15:32 | |
![]() | jag vet att jag har skrivit de i en annan tråd men , "belöning" Ta och ge dig belöning i mellan åt! de blir en sporre! De funka, 10 mars har jag själv varit rökfri i 2 år . Lycka till!!!! | |
| mrperfect | 2010-01-19 16:56 | |
![]() | jag undrar hur mycket ni motionerar som röker, om ni börjar motionera hårt så så kommer endorfinsuget att bli större än nikotinsuget... | |
| dgeo27 - Ej medlem längre | 2010-01-19 17:01 | |
![]() | ta en snus | |
| verneta | 2010-01-19 17:07 | |
![]() | Läs boken äntligen ickerökare, tror den heter så. The easy way kallar de det för. Den funkade på mig... som storrökt i MÅNGA år och var helt desperat för att jag inte kunde sluta. Den vänder upp och ner på hela situationen. Den är inte speciellt dyr heller. | |
| Sangria | 2010-01-19 20:38 | |
![]() | Vad du än gör-ta ALDRIG ens ett litet bloss. Jag slutade för nitton år sedan och än idag kan jag känna jag suget ibland när någon röker men det som räddade mig var att jag emellanåt på nätterna drömde att jag tog en cigg och upplevde i drömmen hur jävla besviken jag var på mig själv. Känslan när jag vaknade och hade drömt gjorde att jag kunde fortsätta vara utan cigg. Det var helt enkelt inte värt det. | |
| ViktorWig | 2010-01-19 20:44 | |
![]() | Jag slutade röka för exakt en vecka sen, jag tycker man vänjer sig ganska snabbt utan ciggaretter. Visst ja blir sugen då och då men de funkar bra för mig iaf. | |
| Ässät | 2010-01-19 21:08 | |
![]() | Jag är inne på min 18e dag som rökfri och det går kanon :) Jag är inte ens sugen längre. Man mår så mycket bättre. Mitt pipande i luftrören är borta och det är jag tacksam över. Jag använder sugtabletter och nån prilla då och då för att stilla det för stunden men oftast tar jag inget | |
| konstantine | 2010-01-19 21:11 | |
![]() | jaaa, läs boken "äntligen ickerökare". den funkar! jag lovar. | |
| konstantine | 2010-01-19 21:17 | |
![]() | dock började jag röka igen efter några vecka eftersom jag hade det lite jobbigt.. (det står i boken att man inte ska försöka sluta att röka under jobbiga perioder i livet) MEN! jag hade ingen abstinens! jag var med glad över att jag slapp skiten :) | |
| Biggan75 | 2010-01-20 02:41 | |
![]() | Jag slutade röka för 3 månader sen. Har slutar förr, men har då börjat efter ett tag igen. Men denna gång har jag bestämt mig för att fokusera på annat än röksuget. Jag fokuserar på hur på hur bra jag faktiskt mår utan cigarettterna!!! Sen har jag gett mg själv belöningar under resans gång. Unnat mig det där lilla extra!!! För det har man råd med nu som icke rökare. Lycka till! det här fixar du!!! | |
| VictorJara | 2010-01-20 03:48 | |
![]() | Jag funderar på att börja röka, tips? | |
| Thyrel | 2010-01-20 04:02 | |
![]() | Tycker det är ett bra beslut att sluta röka. Kan inte ge några tips då jag aldrig själv rökt men kan garantera att det kommer uppskattas av din omgivning! Lycka Till! | |
| ViktorWig | 2010-01-20 08:22 | |
![]() | VictorJara, ja de finns ett tips. Men det e svårt. Tänd en ciggarett, sätt den till munnen och sug allt va du har. Gör så upprepade ggr till du känner att du inte vill vara utan cigg. abakadabra så har du dig ett rökbegär. | |
| nystan1 | 2010-01-20 08:42 | |
![]() | Jag körde med nikotinplåster, och så promenerade jag jättemycket för att avleda från röktankarna. Knaprade massa morötter också, inbillar mig att det hjälpte lite. Sen blev jag gravid efter några veckor, så då var det ingen konst att hålla sig. Har varit rökfri i 14 månader nu =) | |