Spelrum
| Giraffen | 10 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 7 |
| Inloggade | 17 |
Mobilspel
| Pågående | 19 483 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| henrik_l | 2010-01-20 00:31 | |
![]() | Profillösa landslag Jag såg nyss handbollsmatchen och det här var det sämsta jag sett på bra länge. Det kommer dröja åratal innan vi får ett sånt landslag som förut när Carlen, Wislander och dom andra spelade. Den enda med lite färg i är ju Coach Staffan. Jag kan knappt namnen på spelarna, jag tycker ingen står ut från mängden. Alla är väl ungefär lika bra eller nåt. Ingen kliver fram när det behövs. Och lika är det med fotbollslandslaget. Var är profilerna? Ja förutom Zlatan då som jag i förövrigt inte gillar alls. Nä tacka vet jag 1994 tror jag det var. Då var ju tillåmed sommaren varm. Nu är det bara regn och Anders Svensson på mitten. | |
| Sporten4 | 2010-01-20 00:48 | |
![]() | Ja, dagens ungdom sitter och spelar dataspel och glor på dumburken och byggel bilringar i samma takt som dags amerikaner. Hur fan tror du då att vi skall få några framstående atleter? | |
| bomah - Ej medlem längre | 2010-01-20 01:16 | |
![]() | Det var väl ändå en överdrift, Sporten. Gällande stora lagsporter och småländer som Sverige, så kommer nog framgångarna enbart med de gyllene generationerna. Som i exemplet Bengans Boys och Bronsgänget i fotbolls-vm '94. Att förvänta sig att det ska vara så mest hela tiden är nog att vara en smula naiv. | |
| henrik_l | 2010-01-20 01:23 | |
![]() | Nja jag menade nog mer nåt som får dom att stå ut. Karaktärsmässigt. Jotack jag vet att det är naivt att tro att det ska vara så hela tiden. Det är bara så förbaskat trist nu. Och själv är jag Leksing och precis samma elände är det där. Profilerna med tex små egenheter som speciella målgester är borta. Jag vet inte om Sporten4 var ironisk där men jag är beredd att hålla med. | |
| mrperfect | 2010-01-20 01:33 | |
![]() | jag tycker målgesterna är fånigt.... | |
| henrik_l | 2010-01-20 02:04 | |
![]() | Tillåmed brolins piruett? :P | |
| kajix | 2010-01-20 05:49 | |
![]() | amerika har många atleter | |
| Palini | 2010-01-20 10:05 | |
![]() | Profiler bildas bara i framgångsrika lag. Det är ingen som minns en hög med förlorare. Det var grymt jobbigt att se gårdagens match. Tyvärr verkar ingenting ha förändrats i handbollslandslaget, trots att vi kvalificerade oss till EM den här gången. Beutler var suverän och mittförsvaret var duktigt. Det känns som om kunnandet och de rätta spelarna finns där, men det saknas riktiga ledare som lyfter laget när det går emot. Sen är det pinsamt uppenbart att flera av spelarna har enormt svårt för att prestera i pressade lägen och att hantera stress. | |
| Night Monkey - Ej medlem längre | 2010-01-20 16:40 | |
![]() | Kim Andersson är ingen ledare men det är ju inget i detta laget^^ Dalibor Doder kan snurra upp alla in i omklädningsrummet om han vill Beutler var kanon igår | |
| henrik_l | 2010-01-20 16:49 | |
![]() | Jag vet precis vad som krävs. En riktigt bra spelare som dessutom är riktigt dålig förlorare och blir helt vansinnig när det går dåligt och skiter i var han är och hur han kom dit bara bollen går i mål. Kim var ju rent usel. Jag håller med om att Beutler var grym i mål i alla fall. Det var synd om honom faktiskt. Slovenien är väl egentligen ett skräplag och så går vi och tappar. Tillåmed jag som inte förstår spelsystemen såg ju att det inte funkade. Har dom ens tränat ihop? | |