Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 19 615 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mrperfect | 2010-01-24 11:31 | |
![]() | Hjälp till med att lösa problem Borde vi inte ha en tråd där vi samlar alla problem som folk har med bilar, datorer. lampsladdar etcetera? Istället för att man bara retar sig på det och ingen vågar hjälpa till eftersom det är fel tråd? Jag har redan föreslagit att man kan armera en omelette med strimlor av skinka ( eller kalkon ... ) . Nu är det bara att bombardera Betas intelligentia med problemställningar :) | |
| wildcard | 2010-01-24 18:02 | |
![]() | Taget från en föreställning med Jonas Gardell, jag tror att han i sin tur hade saxat den ur någon veckotidnings hjälpspalt: Om det har gått hål i botten av bestickbehållaren i diskmaskinen så kan man ta och klippa ut en lagom stor ruta av en flugsmälla och lägga ned i den. | |
| Sotfinger | 2010-01-24 18:09 | |
![]() | Betapet är ju en fantastisk kunskapskälla. Jag har vänt mig till detta forum flera gånger när vi har haft problem - allt från just lampsladdar till... ja, det mesta. Det har funkat fint att starta en ny tråd för just det aktuella problemet. Risken med en gemensam tråd för alla problem är väl att svaren blandar sig om varandra och det blir svåröverskådligt. | |
| käring | 2010-01-24 18:13 | |
![]() | Jag gjorde ett försök med WikiBeta men det glömdes bort ... :) www.betapet.se/forum...-0 #1211746 | |
| KattaBa | 2010-01-24 18:24 | |
![]() | Vad gör man med en man som är frustrerad över att tvättmaskinen läcker vatten? Man ser var felet är (slang läcker) men det går inte att komma åt! Gaaaahhh!!!! | |
| Scarpetta - Ej medlem längre | 2010-01-24 18:47 | |
![]() | Ge honom en örfil & säg till att han ska skärpa sej. | |
| Kadgar | 2010-01-24 18:51 | |
![]() | Tar dit en karl som löser problemet :) typ mrperfect! | |
| Scarpetta - Ej medlem längre | 2010-01-24 18:52 | |
![]() | Silvertejp? Kanske både till karln & tvättmaskinen. | |
| svt09 | 2010-01-24 19:00 | |
![]() | Sådana här förslag verkligen suger. Nån snubbe som tror sig ha en bra idé om någonting och vill samla allt i en tråd. Nä, tanken med forum är väl att man ska kunna fråga om hjälp om man har problem med något. Ser framför mig hur alla låtsas-mod kommer hänvisa till den gigantiskt oöversiktliga tråden där alla problem behandlas. Nä, gräv ner denna idén. | |
| mrperfect | 2010-01-24 19:29 | |
![]() | Var skaffar man en grävskopa där man kan gräva ner trådar? | |
| Scarpetta - Ej medlem längre | 2010-01-24 19:33 | |
![]() | Jag tycker det är en bra tråd. Så länge inläggen inte blir för långa & tradiga för att läsa. | |
| mrperfect | 2010-01-24 19:42 | |
![]() | Iden var att istället för at tleta i HELA forumet skulle man bara behöva leta i en tråd. Så är det att vara hjälpsam-otack är världens lön :) | |
| Sotfinger | 2010-01-24 19:45 | |
![]() | Om man använder Sök-funktionen så är det ganska lätt att hitta en speciell tråd! | |
| Minta | 2010-01-24 21:33 | |
![]() | Jag tycker att det var ett jättebra förslag. Jag vill ofta fråga om allt möjligt inte minsta datorfrågor och det vore toppen med en speciell tråd där man kan fråga utan att känna att man är till besvär. | |
| -Torskmacka | 2010-01-24 21:35 | |
![]() | Tråden borde heta "samarittråden" | |
| Pensioneren - Ej medlem längre | 2010-01-24 22:07 | |
![]() | I am fucking hungrig. What to do? tänkte fråga rädda barnen om dom kunde ge mig lite käk för jag heter Eko. | |
| Scarpetta - Ej medlem längre | 2010-01-24 23:43 | |
![]() | Då äter du väl bara ekologisk mat, kan man tänka. | |
| Mixiplus | 2010-01-25 01:56 | |
![]() | Jag har ett problem. Jag hittade nämligen denna rätt braiga tråden där jag kan tänka mig att bidra med frågor och kanske en eller annan lösning. Mitt problem just nu är att slippa se alla inlägg från belackare som tycker detta är en dålig tråd. Min enkla lösning är: Ni som nu inte gillar tråden kan väl koka kaffe eller göra nåt helt annat istället!? | |
| caughtbock | 2010-01-25 02:23 | |
![]() | Är det någon som har nåt tips på en bra hårinpackning? Mitt hår ser ut som en effing rishög! (nu menar jag alltså en huskur så jag slipper handla, jag är fattig förstår ni) | |
| caughtbock | 2010-01-25 02:42 | |
![]() | Det var dåligt med hjälp här får jag ju säga. Mitt problem är ju akut för böveln!! | |