Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 33 |
| Inloggade | 77 |
Mobilspel
| Pågående | 19 546 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Nöff | 2010-01-25 20:15 | |
![]() | Varför blir det så? Ofta när jag spelar så går inte turen över till mig när motspelarens tid för drag står på noll. Då fortsätter motspelarens tid att ticka på över tid och jag kan inget göra. Sen helt plötsligt hinner spelet "ifatt" och då står det att har jag missat ett helt drag. Är det fler som har det så? | |
| angie_hell | 2010-01-25 20:44 | |
![]() | Det brukar bli likadant för mig! inte varje spel men ganska ofta. | |
| Scarpetta - Ej medlem längre | 2010-01-25 21:56 | |
![]() | Kan bero på att datorn kopplar ner. Misstänker du att något är fel, skriv ett tecken i chatrutan i spelet du är inne i. Kommer INTE det du skrivit upp i chatrutan, kan det vara bra att gå ut innan tiden gått för långt. Gå då ut ur spelrummet (alltså inte bara ditt spel) & gå in igen. Då får du frågan om du vill fortsätta spelet du påbörjat. | |
| Nöff | 2010-01-27 19:22 | |
![]() | OK, tack för svar. Jag misstänker att min internetuppkoppling inte är den bästa och att det är därför. | |
| skrabban | 2010-01-27 19:43 | |
![]() | Det händer ibland att man får upp en skylt med programmet svarar inte och då brukar man få gå ut ur spelrummet och gå in igen. | |
| superb1_JH | 2010-01-27 19:45 | |
![]() | Borde ha med uppkopplingen att göra. Händer mig också ibland när jag är runt och far i Sverige men ALDRIG när jag är hemma. | |
| lovemercury | 2010-01-27 19:56 | |
![]() | Händer mig typ varje dag. aldrig vart några problem annars | |
| Nöff | 2010-01-27 19:58 | |
![]() | Det står aldrig att man kopplas ner, men jag tror att det är uppkopplingen som segar. Jag förlorar ju varenda gång nu pga detta och min rating sjunker drastiskt. Jag får väl sluta att spela hemma och spela nån annanstans...Jobbet???Nää ä... | |
| lovemercury | 2010-01-27 19:59 | |
![]() | Men internet funkar galant bara beta pet som krånglar | |
| superb1_JH | 2010-01-27 21:04 | |
![]() | Tror trots allt att det har med uppkopplingen att göra. Även om en uppkoppling funkar bra till det mesta så kan den ha problem med vissa saker. Det har som sagt aldrig hänt mig hemma hos mig, och jag har matat detta spelet det senaste året =) Men det händer mig ofta när jag är hos mina föräldrar...och betapet är det enda jag har problem med där. | |
| lovemercury | 2010-01-27 21:07 | |
![]() | Men hur kan det bara komma? har alltid spelet här hemma och vi har inget ändrat och nu funkar det knappt | |
| Stubin | 2010-01-27 21:14 | |
![]() | Så blev det för mig när jag hade com hem. Inte nu när jag har bredbandsbolaget. | |