Spelrum
Giraffen24
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
34
Inloggade58
Mobilspel
Pågående22 425

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Pekkis2006-05-16 12:00
Antal inlägg: 1173

TV-spel
Har ett par lediga dagar framför mig och undrar om någon har något bra tv-spel att rekomendera. Till X-box eller P2.
Helst något med klureri, så man får använda hjärnhalvorna... Inget skjuteri, är för otålig för att lära mig sikta.

 
Gurto2006-05-16 12:11
Antal inlägg: 3

Om du vill skrämma livet ur dig själv och samtidigt ställas inför ett par gåtor/problem som är allt från löjligt lätta till oerhört svåra (beroende på vilken riddle level man ställt in) så kan du ju prova Silent Hill 3 till PS2. Det är i och för sig skjutande inblandat också, men om du ställer in action level på lättaste så är det inte speciellt svårt.

För er som gillar pusselspel (tetris, dr mario och liknande) kan jag rekommendera det något bortglömda spelet Wario's woods. Ett mycket roligt och klurit spel. En utmaning även för erfarna tetris-fantaster. Spelet finns till både nintendo 8-bitars och Super nintendo. SNES versionen har naturligtvis bättre grafik, så dra hem en Super nintendo emulator och spelet och spela det på datorn. Alternativet är väl att köpa det begagnat på tradera eller liknande sida och spela det på konsol.
 
Eureca - Ej medlem längre2006-05-16 13:58
Antal inlägg: 403

Ultimate Spider-man...
 
Scandal - Ej medlem längre2006-05-16 14:33
Antal inlägg: 620

Kuri Kuri Mix till PS2 - skitgulligt, väldigt klurigt och aldrig tråkigt. Ett antal världar fyllda med utmaningar där man kan välja mellan att tävla och samarbeta :) Till Xbox - kör GTA (San Andres t ex). GTA är alltid lika underbart, och du slipper skjuta och du inte vill, i GTA kan du bara glida runt på nåt coolt fordon...
Ah juste! Mitt favvospel Super Monkey Ball har nyss kommit ut till Xbox! testa det om du inte spelat det förr: www.nintendo.com/gam...e- 0000-617
 
Svarta Fåret - Ej medlem längre2006-05-16 16:05
Antal inlägg: 145

lirar uteslutande oblivion till min 360.
 
Bror Adam - Ej medlem längre2006-05-17 01:19
Antal inlägg: 21

tetris och sänka skepp.
 
TopBanana2006-05-17 07:35
Antal inlägg: 752

Själv tycker jag att Silent Hill II är ett underbart spel som får en fast för sådana spel för resten av livet. Där också, ha den på "easy" så är det inte mycket skjutande. Men jag varnar för Pyramidmannen! Han skrämde vettet ur mig...
Har också en kopia av Finding Nemo som passar perfekt när man inte orkar med skrämmande spel.
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?