Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 42 |
Mobilspel
| Pågående | 19 613 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Din pappa | 2010-01-28 00:37 | |
![]() | Tjejer som tar initiativ Hej! Jag har lite frågor på raggningsfronten :o) Vad tycker killar om att tjejer tar initiativet till en flirt? Är det, som det ibland verkar, nästan alltid positivt??? Hur ska en tjej göra/vara för att ragga upp dig (som kille)? Vad ska man INTE göra? | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-01-28 00:43 | |
![]() | Kåt, glad o tacksam e det jag hört ska funka bäst ;) | |
| Din pappa | 2010-01-28 00:48 | |
![]() | :) | |
| 655556 | 2010-01-28 00:56 | |
![]() | Uppskattas! Hur man ska va beror ju på hur man är och vilka killar man är ute efter. En tumregel är att inte vara rädd för att göra bort sig (gäller ju alla), få killar gillar fisförnäma, pryda och osäkra tjejer. | |
| Pseudonymf | 2010-01-28 00:57 | |
![]() | Alla killar vill ha prudentliga, blyga och asexuella flickor. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2010-01-28 00:58 | |
![]() | Man ska vara sig själv tror jag! Låter som en klyscha kanske, men i längden är det bäst att vara ärlig och sig själv. Man vill ju helst att killen faller för personligheten och ens riktiga jag och inte för en roll. Att vara trevlig, glad och lagom framåt tror jag är en fördel för de flesta, men en del killar gillar säkert tillbakadragna och blyga flickor med :) Jag tror många killar uppskattar att en tjej visar intresse, det gör iaf jag ifall en kille visar intresse för mig. Men det är ju inte alltid det är besvarat. Attraktion och kemi är nog inget man tvinga fram, oavsett hur charmig och intresserad man än är av killen. Just go for it! säger jag. Funkar det så funkar det, annars är det inte meningen att det ska klicka ändå :) | |
| brylen | 2010-01-28 01:00 | |
![]() | Jag tycker det är toppen med tjejer som tar för sig du skall vara positiv o glad och för min del ska en tjej inte vara full lite onykter ok men inte asfull annars är det bara att köra ;] | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2010-01-28 01:05 | |
![]() | Det är alltid gulligt när kamratpostenfrågor når dagsljus. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2010-01-28 01:09 | |
![]() | KP! Den tidningen var ju grym :) | |
| Din pappa | 2010-01-28 01:09 | |
![]() | kamratposten c'est moi | |
| Satyra | 2010-01-28 01:32 | |
![]() | Med 30 års erfarenhet i ämnet (flirtade inte de första 15 åren i livet) - och trots att jag inte är kille/man - kan jag bara säga: Den man vill ha tar man bara! Fundera inte så mycket utan lita på att du är tillräckligt intressant för att kunna intressera vilken man som helst. Och försök att tro på det - en stolt hållning och en orädd blick funkar alltid! ;-) Problemet med män är att de är så jäkla blödiga att de ganska omgående vill ha allt - dvs. sammanboende, ringar och barn. Som tur är är jag så pass gammal nu att det där med barn blir lätt att prata sig ur åtminstone, hahaha. :-O ;-) Ps. Det där med att man ska verka/vara/se glad ut ... hm, hade det varit ett kriterium för att kunna fånga en kille/man hade jag aldrig haft någon. Finns bara "tro på dig själv men ge fan i att dra upp dina sämsta sidor tills du lärt känna honom bättre" att förhålla sig till. ;-) (Inlägget ÄR en smula överdramatiserat men ... i det stora hela skrivet på fullt allvar. Ifall nu någon undrade över det.) ;-) | |
| E_Cantona | 2010-01-28 01:33 | |
![]() | Lyssna på Satyra...vansinnigt klok kvinna:)) | |
| Satyra | 2010-01-28 01:36 | |
![]() | hehe, E_Cantona. ;-) | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2010-01-28 01:36 | |
![]() | Satyra har lite rätt, sen har hon tydligen bara mött män av samma skrot och korn. Vi män är nog lika komplicerade som ni kvinnor, så mitt tips till dig blir att man har ingen aning om vad som fungerar. | |
| Din pappa | 2010-01-28 01:37 | |
![]() | någon som har några bästa (mer underligaste/ovanligaste/ egna)raggningsknep då? eller KILLARS favoriter bland tjejer som raggat på en? några OVANLIGA knäppa historier? :) med betoning på ovanliga :) svårt å hitta orden på natten för oss KPare | |
| Din pappa | 2010-01-28 01:39 | |
![]() | ordet jag söker är: TUFFASTE :) raggningsknep som man som kille blöivit utsatt för | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2010-01-28 01:42 | |
![]() | Dumhet funkar ofta. | |
| Satyra | 2010-01-28 01:43 | |
![]() | Pingiskillen - Inte alls har jag bara mött/haft en typ av män och måhända funkar det jag skrev inte på vääääldigt veka varianter, (eftersom de förmodligen blir rädda :-O), men en sådan man har man kanske ändå då inte någon större glädje av. Naturlig selektering med andra ord. ;-) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-01-28 01:45 | |
![]() | Generellt gillar killar när man sänder ut signaler av tillgänglighet utan att vara för tydligt på. De vill känna sig som jägare, inte som byte. Fine with me. :) | |
| Satyra | 2010-01-28 01:45 | |
![]() | Din pappa - Tror du att det fungerar överhuvudtaget med färdiga raggningsrepliker/poser? :-O Skulle då absolut inte fungera på mig i alla fall. ;-) | |