Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 31 |
| Inloggade | 76 |
Mobilspel
| Pågående | 19 546 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mrsH | 2010-01-28 14:09 | |
![]() | Voddler hur då? Hejsan! En totalt okunnig fråga, men hur får man tillgång till voddler. jag har inte bredbandsbolaget, måste man ha det? finns det inbjudningar som till spotify? | |
| klvmpvs | 2010-01-28 14:26 | |
![]() | Folk som har bredbandsbolget fick inbjudningar i julklapp så om du känner någon som har det kanske det har någon kvar.. Annars vet jag inte.. | |
| hojjo | 2010-01-28 14:27 | |
![]() | Man kan (kunde) regga sig på typ voddler.com, så slumpar dom ut inbjudningar. Fast jag har väntat sen juli eller nåt sånt så jag vet inte hur bra det där är egentligen. | |
| mattieh - Ej medlem längre | 2010-01-28 14:34 | |
![]() | Det är inte värt det. RIKTIGT dåliga filmer (få dessutom) och ett gränssnitt som får en att undra hur de eg. tänkt öht... Styr med piltangenterna, wtf?! Jag skall försöka kränga mitt konto så får jag något gott ur det xD | |
| MustaVeri | 2010-01-28 14:42 | |
![]() | Jag skaffade voddler strax efter att det kom (har BBB) och jag testade det två gånger i den vevan, nu har det gått flera månader och jag har inte rört det igen, absolut ingen hit. Då laggade det mer än fungerade och styrningen fungerade bara stundvis, nu kanske det är bättre, vet att dom har gjort ändringar men nej tack. Inget svar på frågan iofs men iaf :P | |
| Aleu | 2010-01-28 14:49 | |
![]() | Jag har inte laddat ner det än så hur det funkar har jag ingen aning om. Men jag fick min "invite" en månad efter att jag reggat mej på voddlers sida. | |
| alsklingsem | 2010-01-28 15:04 | |
![]() | jag angav min mailadress på voddler.com för att få en inbjudan för ca en månad sen.. fick en inbjudan igår! | |
| emmylicious | 2010-01-28 16:38 | |
![]() | Man skriver upp sig på en intresselista på voddler.com sen kommer det en inbjudan till mailen efter ett tag. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-01-28 17:58 | |
![]() | voddler suger tyvärr... | |