Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 43 |
Mobilspel
| Pågående | 19 613 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Miss_jk | 2010-01-29 20:25 | |
![]() | Mp3 Ska köpa en Mp3-spelare till mamma och pappa. De är ute efter en där man kan lägga till mappar med olika "teman" och så ganska stort minne, kanske runt 4 gig. Inte så dyr... Min gamla iPod har 6 gig men den kostaDE därefter. Har ni någon ni kan tipsa om? Alltså mycket minne och kunna ordna musiken i mappar till en hyfsad penning. Tack på förhand! | |
| Titta Hund - Ej medlem längre | 2010-01-29 20:29 | |
![]() | Vet inte om det ens säljs mp3:spelare utan usb-kabel idag. DS, kan du koppla in din mp3:spelare mot datorn så kan du gå in på spelarens egenskaper och skapa mappar och sortera hur mycket du vill. Angående priset så är pricerunner/prisjakt din vän. | |
| Fetzer - Ej medlem längre | 2010-01-29 20:33 | |
![]() | Om dom ska/vill spela ljudböcker så är det bra om den har stoppminnesfunktion....an nars är det värdelöst att lyssna på ljudböcker....ett litet tips bara. | |
| Miss_jk | 2010-01-29 20:40 | |
![]() | De vill ha en Mp3 som man ansluter till datorn och "laddar ned" musik, usb-kabel alltså. Men alla Mp3's har väl inte mapphantering? De vill alltså ha en Mp3-spelare där man kan ordna musiken i olika mappar. Inser nu att jag inte haft en ren Mp3-spelare sedan den första kom ungefär. Och då fanns det inte mappar i den... Kanske finns den möjligheten i de flesta nu? (Fyllde 30 förra helgen och är BRA mycket för gammal för denna teknik! =)) | |
| Fetzer - Ej medlem längre | 2010-01-29 20:42 | |
![]() | de flesta mp3 klara mapphantering, de har ju vanligtvis ett flashminne (som ett vanligt usbminne) | |
| Titta Hund - Ej medlem längre | 2010-01-29 20:45 | |
![]() | För det skrev jag inte innan? | |
| Gunilla _ | 2010-01-29 20:46 | |
![]() | www.prisjakt.nu/prod...p? p=331081 har jag - lätthanterlig, mappsystem mm. | |
| Titta Hund - Ej medlem längre | 2010-01-29 20:46 | |
![]() | För gammal för tekniken, snarare för imbecill för att komma ihåg. Men nu tycker jag att stämningen börjar blir allt annat än hjärtevänlig och ber mig helt sonika att vara tyst. | |
| Titta Hund - Ej medlem längre | 2010-01-29 20:47 | |
![]() | Sjuksyrran Gunilla. | |
| Fetzer - Ej medlem längre | 2010-01-29 20:47 | |
![]() | Men förlåt så jävla mycket. | |
| Miss_jk | 2010-01-29 20:56 | |
![]() | Tittahund; du behöver inte bli upprörd. Finns ingen anledning. Det är svårt att lära gamla hundar sitta, som man brukar säga. Jag är helt lost vad gäller den sortens teknik, så jag bad om hjälp. Har fått bra hjälp här, så koppla nu av och hetsa inte upp dig. Ber dig helt sonika att vara tyst. Till er andra: Tack för tipsen! Känns som att man kan köpa vilken som helst i princip? | |
| Titta Hund - Ej medlem längre | 2010-01-29 21:11 | |
![]() | Det är mig du ska tacka, jag är inte arg, bara gnagare. ja du kan köpa vilken som helst som har en usb-kabel. | |
| Miss_jk | 2010-01-29 21:15 | |
![]() | OKEJ, SÅ SÅ LÄNGE DEN HAR EN USB-KABEL SÅ KAN JAG ORDNA MAPPAR I MP3'N? Ser att jag skrivit med caps och orkar inte ändra... Men då är det ju lugnt! Då vet jag. Tack för alla tips! Titta hund: Konvertera genast. Det du håller på med nu är inte hälsosamt. | |
| Fetzer - Ej medlem längre | 2010-01-29 21:19 | |
![]() | Jag kan rekomendera iRiver, de har bra ljud i alla sina grejer. De har också bra mjukvara som är lätt att hantera, Min pappa fixar det, gamlingarna är ju inte alltid så haj på datorer :-) | |
| Miss_jk | 2010-01-29 21:23 | |
![]() | Fetzer: Tack för tipset! Nej, gamlingarna är inte helt haj på detta. Inte heller jag... Ska kolla upp det! Tack igen! | |