Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 42 |
Mobilspel
| Pågående | 19 746 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ewapewa | 2010-02-02 17:13 | |
![]() | Norgevitsar Jobbar med norrmän, och blir kärleksfullt retad för att jag är svensk. Kan ni hjälpa mig att ge tillbaka med samma mynt? | |
| Maad Max | 2010-02-02 17:18 | |
![]() | -Vet du varför norrän aldrig använder sina vattenskidor? -nej -De kan inte hitta en tillräckligt brant sjö | |
| jeppe-m | 2010-02-02 17:21 | |
![]() | När norrmännen tvättar sina bilar så måste dom vara två. Varför undrar man? Jo en håller i slangen och en backar fram och tillbaka! | |
| Fetzer - Ej medlem längre | 2010-02-02 17:22 | |
![]() | sämsta norgehistorien! | |
| jeppe-m | 2010-02-02 17:26 | |
![]() | tar du åt dej? | |
| tattarfinkel | 2010-02-02 17:27 | |
![]() | Varför kryper norrmen i affären? Jo för att dom letar efter låga priser. | |
| Yamma | 2010-02-02 17:32 | |
![]() | - Varför går norrmän med händerna i byxfickorna hela tiden? - De är generade över att fingrarna är olika långa. | |
| Fetzer - Ej medlem längre | 2010-02-02 17:35 | |
![]() | Två norrmän: - Vet du att i USA blir en person överkörd varje kvart! - Ajdå, vilken otur han måste ha! | |
| RITAD | 2010-02-02 17:39 | |
![]() | Vet du varför alla piloter flyger upp och ner över Norge. Dom vill inte se eländet | |
| Fetzer - Ej medlem längre | 2010-02-02 17:40 | |
![]() | På en norsk restaurang: Hovmästarn! Det ligger en halv fitta i min soppa! Trodde du att du skulle få en hel fitta för 30 kronor! | |
| Behringer | 2010-02-02 17:40 | |
![]() | Lite omvänt för dina norska kollegor. Vi norrmän säger att när månen är vit är han norsk När han är röd är han indian När han är gul är han kines Och när han är full - då är han svensk | |
| niqlaz | 2010-02-02 18:30 | |
![]() | Kanske inte roliga historier, men ändå roligt från våra grannar i väst. www.jobbainorge.se/r...a- ord.html www.jobbainorge.se/n...sp rak.html | |
| mrperfect | 2010-02-02 22:26 | |
![]() | 1) Norrmannen hade hört talas om at det fanns nån slags ny såg i affären som sågade mycket snabbare, den kallades kedjesåg. jaha det blir 2000 kr säger bodbiträdet, norrmannen tyckte inte det var dyrt eftersom han hade hört att de var så effektiva, så han betalade och gick hem för att såga. han kommer tillbaks nästa dag med blåsor i händerna och säger: - Gen var ju akkurat ikke så go jeg hade tenkt, er det noe galt med den? - Vi går ut på gården och provar säger bodbiträdet och går ut och startar den - Hva er det som brummer ? säger norrmannen. 2) Norrmannen kommer till jobbet och har brännmärken på bägge kinderna. -Men herregud så du ser ut, vad har du gjort? frågar arbetskamraterna. - Njaaee, jeg sto og strök mine skjortor og da ringde telefonen, då lyfte jeg stykejernet.... - Men du har ju bränt dej på den andra kinden också... - Domme Svensker, jeg må ju ringe doktorn!! | |
| mrperfect | 2010-02-02 22:29 | |
![]() | Svensken är på semesterresa på Mallis dit väldigt många norrmän och svenskar åker. Han får frågan ( på svenska ) av en affärsinnehavare som ser att det är en nordbo: Are You Norweigian? Svensken svarar: - No I am Swedish, but I recently have been ill for three months... | |
| ewapewa | 2010-02-03 00:00 | |
![]() | Tack, kul alltihop. Men Berhinger, detta hör jag varje dag på jobbet. Ungefär. Tänker minsann inte tipsa dem om fler historier ;-)Svenskknappen är klassisk. On off på alla apparater som inte fungerar. | |
| TomasLeonard | 2010-02-03 01:12 | |
![]() | -Vet du varför det saknas tak på sinnessjukhusen i Norge? -Nä? -Det går inte att lägga ett tak över hela Norge. | |
| sina_shataz | 2010-02-03 01:43 | |
![]() | jag har aldrig tyckt att det är ok med dessa skämt eftersom jag blev retad för mitt norska ursprung som barn | |
| MatsJoel | 2010-02-03 14:59 | |
![]() | Det var en norrman som var inne i en affär och handlade. Han hade gått där ganska länge och stått i kö i en dryg halvtimme, och precis när han kommit fram till kassan så ropar någon utifrån: Ole! Oole!! Norrmannen springer ut på torget utanför och ser sig om efter vem som ropat, men ser ingen. Besviket ger han sig tillbaka in i affären där han nu fallit ur kön. Han får ställa sig sist, och nu är det mer folk i affären än innan och bara en kassörska tydligen... Tre kvart senare är han framme vid kassan igen när någon ropar. "Ole! Ole!" Norrmannen skyndar sig ut den här gången vill han inte missa vem det är som ropar, men när han kommer ut är det folktomt och tyst utanför. Tillbaka in i affären som nu är fylld till bristningsgränsen. Nästan två hela timmar i kö senare är han framme vid kassan igen. Och naturligtvis, precis då hör han hur nån ropar igen. "Ole!! Oole!! Skynda dig! Ole!" Norrmannen springer förtvivlat ut och ropar tillbaka "Jeg heter icke Ole!!" | |