Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 42 |
Mobilspel
| Pågående | 19 746 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-02-02 17:38 | |
![]() | Frihetspartiet ett skämt? Kan någon ta ett sådant parti på allvar och kommer de få något gehör av allmänheten så de kommer in i riksdagen? De vill tex: *Banta poliskåren till 14000 personer * Kastrera pedofiler och våldtäktsmän * Avskaffa straff för eget bruk av narkotika *Tillåta användadet och innehav av elpistoler för kvinnor i försvarssyfte vid sexuella övergrepp. Evetuella dödsfall ska inte bestraffas. Jag kan inte annat än att skratta åt eländet. Är det ett skämt eller är de fullkomliga idioter?? www.frihets-partiet.se/ | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-02-02 17:43 | |
![]() | tyvärr tror jag att det är allvar. | |
| Baphomet_ - Ej medlem längre | 2010-02-02 17:49 | |
![]() | Man kan ju glädja sig åt att de förmodligen inte kommer så långt med sitt program..men roligt är det. | |
| miss_ztar - Ej medlem längre | 2010-02-02 18:09 | |
![]() | www.frihets-partiet....bl og/?p=14 Synnerligen viktiga saker tar de också upp.... :) ..Kul läsning är det i vilket fall som helst. | |
| Liftactiv | 2010-02-02 18:10 | |
![]() | Till viss del har de mycket bra att säga. Precis som alla andra partier. Precis som de och alla andra partier har en mängd skit i sina partiprogram. Så. | |
| Liftactiv | 2010-02-02 18:11 | |
![]() | Just miss_ztar - lysande! =) | |
| VaKul | 2010-02-02 18:28 | |
![]() | Rolig läsning som sagt och...tja...vi har ju yttrandefrihet i detta landet!! Och tittar man igenom alla regeringspartierna, så finns det nog lika mycket "rolig" läsning att hitta där... | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2010-02-02 18:41 | |
![]() | Dom kommer nog inte långt. | |
| Liftactiv | 2010-02-02 18:57 | |
![]() | Gillar deras önskan om behovsprövat barnbidrag samt högre strafftid för vissa brott. Sen, som sagt, finns det en hel del som kanske inte är så jättebra. När startas ett parti med ett bara vettigt partiprogram? Måste jag starta det själv tro? =) | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-02-02 19:05 | |
![]() | Klart att alla partier har bra och dåliga idéer men det finns ju gränser för vad man kan ha i sitt partiprogram för att tas på allvar? Tex detta:Tillåta användadet och innehav av elpistoler för kvinnor i försvarssyfte vid sexuella övergrepp. Evetuella dödsfall ska inte bestraffas. Hur ska man kunna bevisa att det var i självförsvar? Och hur kan man öht tänka att man ska få döda andra människor? Partiet vill också förbjuda störande, förföljande, hotande och trakasserande verksamhet från polisens sida. Kan det ha att göra med att det är hells angels som står bakom patiet och att de vill kunna trakassera, förfölja, hota osv ostört? | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2010-02-02 19:59 | |
![]() | Helt sjukt. | |
| sigfrid | 2010-02-03 11:16 | |
![]() | "en trygg bikermoralisk värdegrund"... - hur tryggt känns det? | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2010-02-03 11:21 | |
![]() | "av bikers för folket"! Hur underhållande som helst. | |
| Baphomet_ - Ej medlem längre | 2010-02-03 11:22 | |
![]() | Jag som trodde att många av de där klubbarna säger sig stå utanför samhället.. | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2010-02-03 11:26 | |
![]() | Kronofogden kommer att anställa en hel del ny personal när Frihetspartiet får makten. | |
| LisaLong | 2010-02-03 12:15 | |
![]() | helt sjukt ju..iofs det enda jag kan hålla med om är punkt 2:) | |
| Baphomet_ - Ej medlem längre | 2010-02-03 12:18 | |
![]() | Kastrering av våldtäktsmän och pedofiler? kan man kastrera kvinnliga såna? Och i rättvisans namn ska vi ha dödsstraff för mördare, hugga händerna av tjuvar och kanske göra gröpa ögonen ur rattfyllerister? | |
| LisaLong | 2010-02-03 12:24 | |
![]() | nej man behöver inte överdriva Baphomet_men du får ursäkta, pedofiler skulle kastreras....!!!!! | |
| LisaLong | 2010-02-03 12:25 | |
![]() | iofs högg man händerna av tjuvar tror jag inte så många skulle stjäla (ironi) | |
| Baphomet_ - Ej medlem längre | 2010-02-03 12:31 | |
![]() | Vad gör man då med kvinnliga pedofiler och våldtäktare? Dessutom är det lite enkelt att skrika på tvångskastrering i tid och otid, visst kan man få välja kemisk sådan frivilligt om man vill. Vad man måste förstå är att det oftast handlar om sjuka människor som behöver vård. Gärna hårdare straff för vissa brott, men man behöver ju inte gå till överdrift. | |