Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 31 |
Mobilspel
| Pågående | 19 914 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Virvelie | 2010-02-11 16:58 | |
![]() | Vad händer med mitt spel?? Jag gick in i Grisen och startade ett spel. Ingen kommer in på länge, och jag börjar misstänka att nåt är fel. Jag går ur mitt spel för att gå in i nån annans spel. Det visar sej att jag inte kommer in i nåt spel, jag klickar men inget händer. Tänker att Grisen har hängt sej på nåt vis. Stänger ner. Går in igen. Där är mitt spel, med två andra spelare i... Hur har det här gått till? Jag stängde ju ner´det. Hur kommer det sej att jag kan öppna ett rum, men sen kan ingen komma in? Precis som att jag var helt osynlig... | |
| Virvelie | 2010-02-11 17:12 | |
![]() | Så länge mitt spel ligger där kan jag ju inte spela i Grisen, och inte kan jag stänga spelet heller. Det är nån där inne... som har tagit min plats... Jag vill spela juh! | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-02-11 17:17 | |
![]() | Säkert en bugg som försvinner efter ett tag men försök spela i ett annat rum så länge. | |
| _Candid - Ej medlem längre | 2010-02-11 17:27 | |
![]() | Fixat, det var en person som stod och väntade i spelet, kickade från spelrum och då försvann spelet! | |
| Virvelie | 2010-02-11 17:49 | |
![]() | Jag får nog ta en LÅÅÅÅNG betapaus. Har haft stora problem i flera dagar nu. Jag blir nerkopplad i rummen HELA TIDEN. Hinner oftast lägga ett ord, blir nerkopplad, kommer tillbaka, motspelaren lägger ett ord, sen blir jag nerkopplad igen. När jag kommer tillbaka kan jag lägga ett ord innan jag blir nerkopplad igen... NÄ, nu är mitt tålamod slut. Min uppkoppling ligger på mellan 14 och 18 Mb, så det är inte det som är problemet heller. Datorn ska vara i sin ordning också. Fattar inte vad som krånglar! | |
| _Candid - Ej medlem längre | 2010-02-11 18:03 | |
![]() | Kanske kopplades du ner och då låg ditt spel kvar och en spelare hann gå in i spelet. Vet däremot ej varför du blir nerkopplad. | |