Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 19 855 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Snoosy | 2010-03-08 00:27 | |
![]() | Oscarsgalan 2010 Hade av en händelse på kanal 9. Oscarsgalan började för en stund sen. Just nu fotas Mariah Carey på röda mattan. Hur kan man bli så patetisk som människa? Då vänder jag mig till både personer som Mariah och fotografer som vars liv går ut på att ''papparazza'' hela dagarna. Och sen vi vanliga human beings som sen läser och tittar på dessa bilder om kändisar i tidningar. Tar det slut någon gång. Eller komemr vi alltid vara lika ytliga? Tycker synd om Mariah. Stå där med samma flin på läpparna i flera minuter. Suck! | |
| LisaLong | 2010-03-08 00:51 | |
![]() | Tycker du synd om henne? Jag skulle gärna le ett par minuter om jag fick hennes pengar hehehehheh | |
| le-lou | 2010-03-08 00:52 | |
![]() | varför är mariah carey så patetisk? Jag gillar inte musiken hon gör, men det gör ju andra. Däremot gör hon en riktigt bra insats i Precious. Så är on patetisk, så är ju alla andra på röda mattan också patetiska? | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-03-08 00:58 | |
![]() | Snoosy, varför sitta uppe och titta på något som man tycker är patetiskt? | |
| LisaLong | 2010-03-08 01:03 | |
![]() | Inget fel på henne hon har gjort mycket för djur i nöd. | |
| Ässät | 2010-03-08 11:29 | |
![]() | Oj var det Mariah Carey?? Jag har ju sett filmen men såg inte att det var hon. | |
| Dyslekso | 2010-03-08 11:35 | |
![]() | Hoppas för din skull att du aldrig behöver bländas av kamerablixtar på röda mattan, Snoosy. Så du slipper känna dig patetisk, menar jag. | |
| Ässät | 2010-03-08 11:49 | |
![]() | Inge synd om henne. Hon har ju valt detta själv och hon gör det bra dessutom. Hon gör mycket för andra och inte nån glidare bara. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2010-03-08 11:58 | |
![]() | Men. Här går man in och tror att det skall vara en diskussion om Oscarsgalan och så visar det sig handla om Mariah Carey. Buhuu! | |
| ANDERStG | 2010-03-08 21:18 | |
![]() | Jeff Bridges förtjänar allt en Oscar. Hade knappt hört om Crazy Heart men jag får väl släpa mig på romantiskt drama om den skulle råka komma till orten. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2010-03-08 21:43 | |
![]() | Varför är hon patetisk? Det gäller väl i så fall hela Hollywoodindustrin, som till viss del går ut på uppmärksamheten vid röda mattan. Spelreglerna är väl sådana, och enligt dem så har hon lyckats. Om t.o.m människor som tycker det är patetiskt sitter uppe på natten och tittar - då har hon verkligen lyckats göra ett starkt intryck. | |
| kajix | 2010-03-08 22:50 | |
![]() | Filmen hon är med i är patetisk. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2010-03-08 22:52 | |
![]() | Har inte sett, men jag är säker på en sak - vad vi sitter och tycker på ett forum lär inte påverka henne | |