Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 38 |
Mobilspel
| Pågående | 19 260 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Sedusiant | 2010-03-12 14:32 | |
![]() | Vad blir trenden? Det finns alla möjlig konstiga stilar nu för tiden. Men en stil är jag väldigt fundersam över..H&M:s kläder. Den affären har de mest underliga kläder..det känns som om dom inte kan komma på något nytt och göra, så de gör så fula kläder som möjligt.. Är det någon som har något tips på vad trenden i sommar blir? Pastellfärger, Shockfärger, eller svart? Höga platå skor, eller funkar flipflop? Låg jeans eller hög? Shorts eller kjol? | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-03-12 14:37 | |
![]() | H&M har en jävla massa fula saker, allt det man hittar på slutrean. Trenden i sommar blir pastellfärger och denim. | |
| Kewla | 2010-03-12 14:42 | |
![]() | jag tror kilklackarna kommer denna sommaren också. Sen som Egenskap sa: Denim. allt ska vara i Jeans, kläder, väskor m.m | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-03-12 14:48 | |
![]() | Och gladiatorskorna, shit. Måste fan skaffa ett par såna. | |
| fashiion - Ej medlem längre | 2010-03-12 14:53 | |
![]() | gladiator skor till gladiator klackskor mc skinn jacka korsetter typ nakentrend är det i sommar :) | |
| Kewla | 2010-03-12 14:54 | |
![]() | ja, jag vill har ett par med massa nitar på... | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-03-12 14:56 | |
![]() | Jag med! Men grejen är att jag inte har några byxor som passar till det. Jag vägrar klänning och kjol och sånt där tjejtjafs. ;) Nu känner jag mig som Ebba von Sydow. Äcklig känsla. | |
| Kewla | 2010-03-12 14:58 | |
![]() | ett par stuprörsjeans? funkar ju skitbra... | |
| Megaherz | 2010-03-12 15:01 | |
![]() | Åh, jag älskar klänning och kjol och sånt där tjejtjafs :) Kan bero på att jag aldrig hittar byxor som passar :( | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-03-12 15:03 | |
![]() | Hehe, äger typ bara två st med smala ben. Och det är jeanstights. Men tycker annars att det är skitsnyggt att rulla upp benen ett par cm så det ordnar sig nog ;) | |
| fashiion - Ej medlem längre | 2010-03-12 15:04 | |
![]() | Känns som jag inte hör till denna tråd för jag är så tjejtig jag kan bli! Haha | |
| fashiion - Ej medlem längre | 2010-03-12 15:05 | |
![]() | Fastän jag vet vad som kommer va trendigt till vår & sommar. | |
| Kewla | 2010-03-12 15:28 | |
![]() | Jag är också vääldigt tjejig. Älskar klänningar och tunikor. | |
| Sedusiant | 2010-03-12 15:28 | |
![]() | Härligt med lite tips! Jag är inte så "tjejig" faktiskt..så shorts..stuprörsjeans och något härligt linne! Jag har kvar mina gladiatorskor från förra sommaren. Men ska nog köpa några med lite krimskrams på...det blir nog mycket accessoarer också.. | |
| fashiion - Ej medlem längre | 2010-03-12 15:29 | |
![]() | Kewla Me 2 :) Fast nu tänker jag köpa ett par jeans från nelly som jag brukar kalla för "trash" jeans av nån andledning :p ska köpa massa massa :D btw visst kommer gladiator klackskor va trendigt i sommar va? | |
| Sedusiant | 2010-03-12 15:30 | |
![]() | Gladiator klackskor? Hmm..det kan antingen vara hur snyggt som helst..eller bara såå fult. Jag stannar nog vid mina låg skor..mycket mer bekvämt så | |
| fashiion - Ej medlem längre | 2010-03-12 15:31 | |
![]() | Jag ska köpa ett par korall örhängen för jag vet att korall kommer va väldigt inne i sommar. Starka som ljusa färger kommer va inne i sommar & sånna där fluffiga långa brallor kommer också va inne & 60 tals shorts kommer också va inne & jätte urringat till magen & urringat där bak ner till svanken nästan mycket nitar kappor till våren mc skinnjacka till våren .. naturliga hårfärgen .. jag tänkte färga m,itt ljusbrunt med ljusa slingor så det ser naturligt ut haha :p sen frisyrerna det ska va flätat ruffsbulle m.m | |
| fashiion - Ej medlem längre | 2010-03-12 15:32 | |
![]() | Sedusiant dom gladiator klackskor jag ska köpa är grymt snygga. Fast dyra. Vill du se bild? :) | |
| Sedusiant | 2010-03-12 15:34 | |
![]() | ja flätade frisyrer är väldigt fint..jag brukar göra en inbakad fläta av luggen..tycker det är väldigt sött. Hårfärg, jo det ska vara naturliga hårfärger till sommar, lite Honungs färger tror jag...60 tals shorts: är de hög i midjan? För jag passar verkligen inte i sånna, blir nog låga shorts för min del. Korall-örhängen låter hur fint som helst..ska kolla in sånna | |
| Sedusiant | 2010-03-12 15:35 | |
![]() | skulle jättegärna vilja se en bild =) Tack så mycket | |