Spelrum
| Giraffen | 16 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 11 |
| Inloggade | 28 |
Mobilspel
| Pågående | 19 920 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Smultronet81 - Ej medlem längre | 2010-03-14 19:50 | |
![]() | Attract promenadband osv Någon som har erfarenhet av denna härinne, kanske har den hemma tom?? Jag är lite sugen på denna!! (eller liknande i samma prisklass) Den verkar så bra! Går att fälla ihop och tar ingen plats vidare när man inte använder den. Och billig!! :) Kan man även springa lite på den eller går den för långsamt? Tänker främst på jogging.. | |
| speedwagon - Ej medlem längre | 2010-03-14 19:54 | |
![]() | Vad är det för fel på frisk luft och sol, ute?? :) | |
| Jymden - Ej medlem längre | 2010-03-14 19:56 | |
![]() | billiga löparband går sönder. Ute är att föredra=) | |
| Smultronet81 - Ej medlem längre | 2010-03-14 20:07 | |
![]() | ja men om man inte kan ta sig ut själv nångång.. har barn och ingen som kan ta barnen under tiden på kvällen när jag jobbat färdigt, och går jag ut med dom vilket jag brukar göra när jag är ledig eller jobbart klart, så går dom alldeles för långsamt för att jag ska bränna några kalorier. | |
| Smultronet81 - Ej medlem längre | 2010-03-14 20:08 | |
![]() | speedwagon... vi är ofta ute.. Jag är en utetjej:) Men grejen är att jag inte kan få till någon motion SJÄLV.. | |
| Jymden - Ej medlem längre | 2010-03-14 20:11 | |
![]() | en crosstrainer tror jag på.... | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-03-14 20:13 | |
![]() | Jag har också funderat på denna som du pratar om smultronet. Bekvämt anser jag när det inte är promenadväder som nu när det är halt, eller ösregn, blåst och diverse annat som man inte styr över. Då får man ändå sin dagliga motion:-) | |
| Smultronet81 - Ej medlem längre | 2010-03-14 20:16 | |
![]() | äger redan en crosstrainer, jättefin och jag har använt den jättemycket i flera år. Köpte den ny för 5 år sen. Kanonmaskin.. MEN, den tar alldeles för stor plats... finns inte utrymme för den nånstans. Därför tyckte jag att denna vore ett alternativ, den tog ej någon plats knappt och var jättelätt att fälla ihop. | |