Spelrum
Giraffen30
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
23
Inloggade53
Mobilspel
Pågående19 776

Forumkategorier

Användare Inlägg  
waliop2010-03-30 12:39
Antal inlägg: 203

Ranking
Jag är såld på statestik, tabeller och listor. medaljer är skoj det med. Och det verkar man ju inte vara ensam om på beta.

I min förra tråd om rullningar förstod jag att vissa gör ALLT för att förbättra statesiken i rullningar, tom byta bokstäver hela tiden. men hur kul är det?

Nu tänkte jag på veckans raket, dumpar man sig på söndagskvällen även där med?

Har du sett någon spelstil som du tycker är mot Betapetsgrundtanke, för att nå bättre ranking på något sätt?

Linders - Ej medlem längre2010-03-30 12:45
Antal inlägg: 1943

Är grundtanken att man ska nå högre ranking? Jag tror mer på att grundtanken är att man ska ha kul. Vissa har mer kul när de rullar, medans andra har roligt när man passerar ytterligare en tusengräns i ratingen.

anneli72 - Ej medlem längre2010-03-30 12:49
Antal inlägg: 11612

Statistik är kul..tycker jag med.

anneli72 - Ej medlem längre2010-03-30 12:53
Antal inlägg: 11612

Men man får inte stirra sig blind på den..det finns undantag.

Palini2010-03-30 12:58
Antal inlägg: 1381

Det är jättekul med statistik och topplistor. Tyvärr "förstörs" dessa rätt rejält av folk som t.ex. använder sig av två konton, spelar mot sig själv/kompisar, lägger upp, fixar och trixar, även om de värsta syndarna numera tycks vara borta. Ingen verkar ha rullat kalciumhydroxid på ett tag i alla fall. =)

Det skulle inte förvåna mig om det också finns folk som dumpar rankingen på söndagskvällen.

veroniqua2010-03-30 14:03
Antal inlägg: 104

Det är väl en bonus om man når högre rankning och lyckas lägga en rullning men i det hela stora tycker jag att det är kul då jag älskar ord. Låter kanske tokigt men att vara väl artikulerad är snyggt!

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?