Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 56 |
Mobilspel
| Pågående | 19 809 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Guldplate | 2010-03-31 14:36 | |
![]() | Nya meddelanden [0] - Dags att få ett slut! Tinna skrev i tråden över småsaker man retar sig på att hon inte gillar när det står så här när hon loggar in. Nya meddelanden [0] Inloggade kompisar [0] Senaste match: Förlust Hon var inte den enda som tycker det är en tråkig syn att mötas av... Kanske dags att ändra på det nu! =) Hur många är beredda på att anta utmaningen att skriva 3 korta mail till 3 nya personer som man tycker verkar intressanta här inne på betapet? Eller 3-5 nya mail till 3-5 nya personer i veckan under de närmsta 4 veckorna??? För det skadar ju inte att försöka lära känna någon ny person lite då och då... =) Själv har jag nämligen lärt känna min bästa vän här inne på betapet. Det började med en match mitt i natten och har resulterat i ett otal timmar i telefonen, besök, aktiviteter och dylikt. Jag har dessutom lärt känna en annan person väldigt väl och håller henne varmt. Tyvärr är det exakt, enligt hitta.se, 1265,4 km mellan oss så av förklarliga skäl så ses vi inte så ofta. Fast det hindrar ju inte att vänskapen utvecklas! =) | |
| Satyra | 2010-03-31 14:43 | |
![]() | Åh, jag blir bara stressad av att behöva skicka meddelanden påtvingat. En av orsakerna till att jag trivs så bra på nätet är att jag då får lov att vara så eremitisk jag vill, utan att någon tar illa upp av det. ;-) Jag har också funnit några riktiga godingar till nätvänner genom Beta - och även genom andra ställen på nätet - men då har det så att säga fallit sig naturligt ATT man vill ha kontakt. Så nej tack, jag avstår från det föreslagna experimentet i alla fall. | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-03-31 14:45 | |
![]() | Satyra: Tror inte du behöver känna dig tvingad att skicka ett meddelande till någon. | |
| Cybertron | 2010-03-31 14:48 | |
![]() | Jag håller med Satyra, jag skulle bli stressad...och främlingarna som mailas av mig skulle antagligen bli förvirrade över vem jag är och vad jag vill. Men ändå tycker jag att det var ett fint initiativ av dig :) | |
| Satyra | 2010-03-31 14:50 | |
![]() | Egenskap - Jo, om man ska utgå från och anta förslaget från TS som ju löd: "Hur många är beredda på att anta utmaningen att skriva 3 korta mail till 3 nya personer som man tycker verkar intressanta här inne på betapet? Eller 3-5 nya mail till 3-5 nya personer i veckan under de närmsta 4 veckorna???" Då blir det väl just påtvunget?!? ;-) | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2010-03-31 14:52 | |
![]() | haha, jag har fullt upp med att svara på alla meddelanden jag får . . . ;) | |
| hjärtevännen | 2010-03-31 14:59 | |
![]() | Jag är med! Skriver för fullt ... | |
| wildman | 2010-03-31 15:04 | |
![]() | Man får väl hålla det till dom som gillar det och säger hej här i denna tråden? Jag tycker personligen att det är oerhört smickrande när någon tar kontakt med en och VILl prata med en bara sådär. | |
| Lalita | 2010-03-31 15:05 | |
![]() | Bra tanke, nåt kul kan det alltid bli av det hela. =) | |
| LisaLong | 2010-03-31 15:16 | |
![]() | förstår inte varför det spelar nån roll att det står så? | |
| Guldplate | 2010-03-31 15:52 | |
![]() | Påtvingat vet jag inte om jag själv anser att det är. För det är ju ändå fritt att själv avgöra om man vill gör det eller inte och mindre påtvingat än så kan det väl inte bli!?! =) LisaLong: Spelar roll och spelar roll... Det är nog mer att det är roligare de gångerna det lyser någon annan siffra än 0 bland de nya meddelandena. Sen går inte världen under ifall det inte gör det.... Vänner och kontakter kan man inte ha för lite av, enligt mig i alla fall! ;-) | |
| Baphomet_ - Ej medlem längre | 2010-03-31 15:55 | |
![]() | Är det här nåt jävla kedjebrev eller? Tycker det känns lite fjortisaktigt att hålla på och skicka meddelanden till "intressanta" personer bara så där.. Men jag är ju här för att spela iofs. | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-03-31 15:56 | |
![]() | Då tycker jag att du ska göra det. | |
| Baphomet_ - Ej medlem längre | 2010-03-31 15:59 | |
![]() | det gör jag också, till skillnad från många andra som sitter med tusentals inlägg och 3 spelade matcher.. | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-03-31 16:03 | |
![]() | Jag är inte här för att spela. | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-03-31 16:04 | |
![]() | Att spräcka nollan nån gång ibland skulle ju vara kul. Men jag är rätt säker på att den enda eller två som jag skulle vilja hörde av sig aldrig kommer att göra det, så jag nöjer mig med [0]. :) | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-03-31 16:05 | |
![]() | Hanna :D | |
| Baphomet_ - Ej medlem längre | 2010-03-31 16:06 | |
![]() | Ja det kanske man borde fundera på. | |
| Guldplate | 2010-03-31 16:27 | |
![]() | Baphomet_: Fjortisaktigt eller inte spelar ingen roll för mig. Jag gillar att lära känna nytt folk oavsett om det är inne här på en spelsida eller ute i verkligheten. Sen är det inte frågan om kedjebrev utan bara att få folk att våga ta kontakten med nya människor genom mailen. Inget som skadar... Sen kan jag ju i och för sig tycka det är lite kul att du säger att du är här inne för att spela och inte skriva inlägg. Dina inlägg överskrider ju dina spelade matcher med råge! =) | |
| Tinna | 2010-03-31 16:28 | |
![]() | Ska börja skicka mail till mig själv. :P | |