Spelrum
Giraffen16
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
10
Inloggade26
Mobilspel
Pågående19 771

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Smultronet81 - Ej medlem längre2010-04-05 20:51
Antal inlägg: 205

fyrhjulingar..
någon som äger en reggad fyrhjuling?

LIte sugen på att köpa en, bättre begagnad :)

Någon som vet lite regler om tex barn får åka med, (alltså på mindre vägar, menar inte där hastigheten är 70km/h osv. )

Annars är det liksom inte ide att köpa heller då jag tänkt att barnen skulle få åka med ibland lite försiktigt till badplatsen osv.

yak55 - Ej medlem längre2010-04-05 20:53
Antal inlägg: 1536

är ett satans otyg som bara låter illa

Smultronet81 - Ej medlem längre2010-04-05 20:55

haha näää!! Jag älskar motorcyklar o bilar. Men är ändå en "tjejig" tjej på andra sätt. :)

yogamama - Ej medlem längre2010-04-05 21:02
Antal inlägg: 4752

jag kan knappt se en fyrhjuling utan att få ont i magen.. en nära släkting höll på att köra ihjäl sig för några år sen, klarade sig med en hårsmån och ett skickligt kirurgteam.. köp en cykel istället : )

yak55 - Ej medlem längre2010-04-05 21:03
Antal inlägg: 1536

flygplansmotorer är de enda som låter vackert i mina öron. bilar och motorcyklar gör mej bara irriterad.
men eftersom att jag inte tror att du kommer att åka i min närhet så får du gärna skaffa dej en fyrhjuling för min del :)

Marsi Pulami - Ej medlem längre2010-04-05 21:04
Antal inlägg: 24

Det är så grymt kul att köra fyrhjuling, men jag har bara kört utomlands och där är de inte så noga(!)

De flesta fyrhjulingarna är reggade för två, så barn på är knappast några probs. Man får visst inte köra dem i skogen om de är reggade som MC.

Tess 082010-04-05 21:06
Antal inlägg: 18003

Här kan jag inte annat än att hålla med yak55.
Satans otyg och ofta tror de som kör att reglerna inte är för dom.

Oavsett hur och var du kör så lär samma regler gälla. Kolla upp vad det står och vilket förarbevis man behöver.

Smultronet81 - Ej medlem längre2010-04-05 21:10

hade tänkt köra på mindre vägar.. bor på landet med barnen. Hade varit jättemysigt att kunna köra med den till badplatsen osv när man inte orkar gå:)
Bilen är inte så lockande alltid. och barnen orkar inte alltid gå lika långt som en själv. cykla gör vi redan mkt. Men dom är små och orkar inte cykla hur mkt som helst:)

Har kört mkt fyrhjuling hos kompisar. Är inte ute efter något "vilt" åkande:) Bara lite kul alternativ till bil ibland kortare sträckor.

såå himla svårt att hitta info om detta bara! Finns väldigt många olika modeller o så också.

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?