Spelrum
| Giraffen | 10 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 10 |
Mobilspel
| Pågående | 19 727 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| HumbleBug | 2010-04-08 14:49 | |
![]() | Biskop om sexuellt utnyttjande av barn... Idioter finns överallt: www.typicallyspanish...43 32.shtml Det är barnens eget fel... "Intressant" läsning (och smått upprörande). | |
| You-know-who | 2010-04-08 14:55 | |
![]() | Vad är det för en jävla idiot? Hoppas han försvinner från sin position illa kvickt! | |
| Miss Me | 2010-04-08 15:01 | |
![]() | Ibland är saker så tragikomiska så man inte riktigt vet hur man ska reagera. Men för mig blir det ju alldeles övertydligt att pedofili är en sjukdom.. Ingen frisk människa skulle väl någonsin i sin vildaste fantasi kunna tycka en sån sak?! | |
| wildcard | 2010-04-08 15:03 | |
![]() | Nej men det har ju hänt tidigare att präster inom katolicismen har fördömt dessa handlingar, inte för att det är brottsligt att ha sex med barn, utan för att när en präst har sex med ett barn så bryter han sitt kyskhetslöfte till gud. Tyvärr är jag inte förvånad, den siste idioten är helt uppenbart ännu inte född! | |
| wildcard | 2010-04-08 15:08 | |
![]() | ...inte för att jag är säker på att biskopen i det här fallet är katolik eller att jag på något vis för övrigt har något emot katoliker... | |