Spelrum
| Giraffen | 10 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 10 |
Mobilspel
| Pågående | 19 727 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mattieh - Ej medlem längre | 2010-04-09 14:10 | |
![]() | Snowleopard - Programinkompatibilitet Är det någon som har erfarenhet av äldre program som är inkompatibla med snow leopard men som ändå lyckats få programmen att fungera? Jag har en äldre version av final cut pro som enligt google-länkar INTE skall funka med snow leopard och undersöker nu alla andra möjligheter före jag antingen nedgraderar från snow leopard (fungerar sånt bra?) eller börjar spara pengar till uppgradering för 3300 >_< Tack. | |
| Mr Pet | 2010-04-09 14:21 | |
![]() | Vad använder du datorn till förutom videoredigering? Det känns ju mer stabilt att uppgradera programet istället för att nergradera ditt OS. iaf i det långa loppet. Men om du mest använder datorn till Final Cut så kolla om det går köra Tiger paralellt (presis som det går med windows) | |
| mattieh - Ej medlem längre | 2010-04-09 14:27 | |
![]() | Final Cut är enda anledningen till att jag öht. har mac. En uppgradering kan ligga i framtiden, isf. får jag ist. välja att inte alls använda Final Cut tills dess. Att kunna partionera och installera äldre versioner av samma operativsystem låter som en omöjlighet, men det skulle funka också. Förstår inte dock vad jag skulle ha för nytta av att ha snow leopard över ett annat operativsystem dock. | |
| mattieh - Ej medlem längre | 2010-04-09 14:33 | |
![]() | En annan tanke som slår mig... Går det öht. att uppgradera när man inte kan installera programmet? | |
| mattieh - Ej medlem längre | 2010-04-09 14:35 | |
![]() | Ah. Hittade svar på den :) "The previous version you're upgrading from does not need to be installed when installing the Final Cut Studio (2009) Upgrade. All that is required is the previous version's serial number." | |