Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 708 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| lailala | 2010-04-09 18:14 | |
![]() | Toddlers and Tiaras Är det någon som sett "toddlers and tiaras", handlar om skönhet och talangtävlingar för små barn.Det finns tydligen en klass för 0-11 månader.Det ska börjas i tid det som vackert ska bli...Jag personligen tyckter inte om det,men min lilla tjej härhemma tycker det är skitkul att kolla på,hon satte sig och googlade om det fanns nåt liknande här i Sverige.Det gjorde det inte.Bra, får jag lov att säga.När de drog fram löständerna till småtjejer som tappat sina mjölktänder så fick jag nog! | |
| lailala | 2010-04-09 18:32 | |
![]() | Hjälp!Det blev dubbelt,vad ska jag göra? | |
| honeydevil81 - Ej medlem längre | 2010-04-09 18:35 | |
![]() | Dom tar säkert bort den ena tråden sen!! Jag vet inte om det är det jag sett, men jag tycker det är helt knäppt vad man kan göra med ett barn. Sätta i löständer, lösögonfransar, bleka håret. Ibland undrar man ju om dom vill ha dockor eller barn! | |
| lailala | 2010-04-09 18:46 | |
![]() | Jag hoppas de tar bort den ena tråden:)Ja,man kan ju undra vad de vill med sina barn.Det är hemskt att se alla mammor(såg en pappa en gång)som står och dansar,coachar sina barn att vicka på höfterna och se flörtiga ut.Varenda mamma verkar ju vrickad. | |
| Robbandido - Ej medlem längre | 2010-04-09 18:49 | |
![]() | Det är en galen värld. Skulle inte förvåna mig om det där kommer till Sverige också, tyvärr. | |
| andraideal - Spelvärd/Forumvärd | 2010-04-09 18:53 | |
![]() | Jag tog bort den andra tråden :-) Det är sånt som händer ibland! | |
| honeydevil81 - Ej medlem längre | 2010-04-09 18:55 | |
![]() | Robbandido: Jag hoppas verkligen du har fel, tyvärr tror jag också det dock! Folk börjar mer och mer använda sina barn som nån status pryl och jag tror inte att detta är långt borta.. | |
| lailala | 2010-04-09 19:04 | |
![]() | Tack,snälla spelvärd!Tror du det kommer till Sverige Robbandido?Det gör det säkert tids nog.Vi svenskar är väl inte riktigt så fascinerade av "bling bling"som amerikanerna.De är mer inriktade på individen,pengar och karriär.Tror jag... | |
| Challe_B - Ej medlem längre | 2010-04-09 19:06 | |
![]() | Little miss sunshine! | |
| honeydevil81 - Ej medlem längre | 2010-04-09 19:07 | |
![]() | Jag hoppas vi inte blir lika extrema iaf om det kommer hit till sverige.. Glad är jag iaf att jag bara har pojkar, då slipper jag bekymra mig om blekmedel till håren och löständer :-) | |
| lailala | 2010-04-09 19:08 | |
![]() | Det är klart,jag bor på vischan och ser inte några "lattemammor"men jag hör ju talas om dom och deras tävlan i märkeskläder,vagnar och assesoarer.Varför? | |
| krillo18442 | 2010-04-09 19:11 | |
![]() | De försöker leva om sitt liv genom barnen. För pappor finns kategorien misslyckade fotbollsfarsor som toktränar sina barn minst lika illa. | |
| lailala | 2010-04-09 19:14 | |
![]() | honeydevil81-det finns killklasser oxo,du går inte säker! | |
| honeydevil81 - Ej medlem längre | 2010-04-09 19:17 | |
![]() | lailala: Jag har ingen aning faktiskt, blir barnet lyckligare för att det går i kryper runt i ett par jeans för 1000 kr eller åker runt i en barnvagn för det tiodubbla? Oh det visste jag inte, tur att mina barn inte ens låter mig kamma håret på dom då :-)) | |
| honeydevil81 - Ej medlem längre | 2010-04-09 19:18 | |
![]() | krillo: håller med dig helt, såg den där serien på 4:an?? Om barnen som ville bli superstjärnor, herregud vad en del föräldrar kör på.. Man blir nästan mörkrädd ibland.. | |
| lailala | 2010-04-09 19:23 | |
![]() | Ja,på Toddlers and Tiaras ser 99%av mammorna minst sagt ohälsosamma ut.de ville väl själva vara små prinsessor men växte upp på MCdonalds,fick ingen solbränna och dåliga tänder. | |
| honeydevil81 - Ej medlem längre | 2010-04-09 19:26 | |
![]() | Ja antagligen!! Man undrar ju om barnen verkligen tycker det är roligt eller om det bara är mammorna som ska leva ut sina "prinsessdrömmar". Fast jag tycker inte barnen ser särskilt sunda ut med sina solbrännor, blonderade hår, skalfasader och allt vad det är heller.. | |
| lailala | 2010-04-09 19:32 | |
![]() | Haha,deras "naturliga" leenden sen då.Herregud,är det vackert?En liten tjej var så söt med sina små glasögon och sin glugg.När mamman var klar med henne såg hon ut som Cruella Deville.Fast utan grå slinga,offcourse. | |
| honeydevil81 - Ej medlem längre | 2010-04-09 19:36 | |
![]() | Hahaha ja men du har helt rätt!! Barn är ju så underbart söta med sina gluggar och rufsiga hår! | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-04-09 19:36 | |
![]() | Ibland kan man vara glad att man har fula barn. | |