Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 717 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| walking | 2010-04-11 12:36 | |
![]() | Blogg..! Läs gärna min blogg & kommentera och ge mig gärna tips om hur jag ska göra den mer intressant. Vad vill ni läsa om? sophiesoderqvist.blogg.se | |
| Satyra | 2010-04-11 13:54 | |
![]() | Du får ursäkta, inget personligt till just dig och din blogg, men ... tycker bloggar är så otroligt opersonliga och fula i sin design att jag inte står ut med dem ens för den skull, oavsett vad det står att läsa där. :-o ;-) Men OM jag ändå befattar mig med dessa bloggar så beror det antingen på att jag känner innehavaren ELLER att bloggaren skriver om något intressant och där ingår inte i mitt tycke mode, att solen skiner, vad man ätit till middag och annat liknande, utan TANKAR - t.ex det du skrev om rökning. | |
| chilicrust - Ej medlem längre | 2010-04-11 13:55 | |
![]() | jag tycker ditt hår såg fint ut | |
| emmylicious | 2010-04-11 13:55 | |
![]() | betapet.se/forum/thr...=- 0#204674 | |
| walking | 2010-04-11 15:06 | |
![]() | Tack :) | |
| Lillstölla | 2010-04-11 15:43 | |
![]() | Jag har inte kollat in din blogg ännu, men jag som själv har en blogg måste ju säga att du ska ju inte fråga vad folk vill läsa om, du ska ju skriva för din egen del. Om vad du tycker är intressant och det som berör dig. | |
| Lillstölla | 2010-04-11 15:46 | |
![]() | Sådär, nu har jag kollat. Och jag gillar den, är snyggt upplagt, bra bilder och färgglatt. Men du borde inte sola solarium! Vet att det inte är min ensak, men såg en så skrämmande dokumentär häromkvällen där de visat tjejer som solat solarium länge och tagit kort på henne och visat hur hon sett ut om hon INTE solat och såg fan så mycket yngre o fräschare ut. En avstickare från ämnet, men var rädd om dig! Och fortsätt med din blogg, ser bra ut:D | |
| Fetzer - Ej medlem längre | 2010-04-11 15:53 | |
![]() | Det gå knappt att utläsa ditt namn....i "loggan". Vem är du, var bor du etc... Om jag kommer till en blogg vill jag gärna kunna läsa lite om personen. Vad är syftet med bloggen? | |
| Fetzer - Ej medlem längre | 2010-04-11 15:54 | |
![]() | Man vill väl inte läsa - Har varit och solat med mamma? Skulle hellre läsa något mer intellektuellt, något som fångar mitt intresse. | |
| walking | 2010-04-11 15:56 | |
![]() | Lillstölla: Tack så mycket! Har faktiskt inte tänkt så mycket på att det inte är bra! Har egentligen inte solat sådär jättemycket! Men det ska jag tänka på i fortsättningen! Tack!:) Fetzer; Allright! Har försökt ge mig på design osv, är inte så hajj på detta ännu. Bra att du sa det. Tack! :) Mitt syfte är välatt skriva av mig lite! | |
| Giddy | 2010-04-11 16:05 | |
![]() | Nu har jag kollat in din blogg o även lämnat en kommentar :) | |
| Plättlaggen | 2010-04-11 16:07 | |
![]() | Fin blogg du har har kommenterat jag med | |
| walking | 2010-04-11 16:28 | |
![]() | Tackar:) | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.